معاون پرستاری وزارت بهداشت:
حضرتی گفت: پرستارانی که در این شرایط سخت به مبتلایان کرونا امدادرسانی می‌کنند در اولویت استخدام قرار دارند.
کد خبر: ۸۲۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 29 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت اظهار کرد: از پرستارانی که صمیمانه برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم. 

او ادامه داد: از بازنشستگان، دانشجویان پرستاری و در انتظار طرح برای کمک به درمان بیماران کرونایی دعوت می‌کنیم تا به ما بپویندند. همچنین از دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری دعوت می‌کنیم برای مشاوره مردم از سامانه ۴۰۳۰ پای کار بیایند.

مشارکت در آموزش مجازی بهداشت مدارس از طریق کارشناسان پرستاری صورت می گیرد

حضرتی بیان کرد: به دلیل اینکه مدارس تعطیل شده است از پرستاران خواهش کرده ایم تا به صورت مجازی آموزش‌های لازم را به ویژه برای کودکان فراهم کنند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: پرستاران هر گونه مشکلی دارند با معاونت پرستاری تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کنیم.

مهمترین خواسته پرستاران دراختیار داشتن تجهیزات کافی است

او ادامه داد: خواسته پرستاران تجهیزات مقابله با کروناست و همه مسئولان در حال تلاش هستند تا تجهیزات کافی در اختیار پرستاران قرار گیرد. وزیر بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرده‌اند که می‌توانند نیرو‌های مورد نیاز را جذب کنند.

حضرتی مطرح کرد: دستورالعمل مراقبت از بیمار کرونایی در منزل برای مراکز مراقبت در منزل را تدوین کردیم و به زودی ابلاغ خواهد شد. همچنین دستورالعمل مراقبت و نگهداری از سالمندان در مراکز سالمندی را تدوین کردیم و به زودی ابلاغ خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت یادآوری کرد: جذب نیروی جدید خبر خوش برای پرستاران در خط مقدم کروناست و پرستارانی که در درمان بیماران کرونایی کمک کنند در اولویت استخدام خواهند بود و پرستاران ذخیره از بیمارستان‌ها جذب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار