کرونا تکذیب شد؛
خبر مربوط به احتمال ابتلای سپاهان به ویروس کرونا از سوی مدیر رسانه ای این تیم تکذیب شد.
کد خبر: ۸۲۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 29 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: ابتلا به بیماری و عدم حضور چند بازیکن سپاهان در تمرین امروز باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مورد آن‌ها شد که این مساله به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا، شک برانگیز بود.

 

سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای تیم‌سپاهان در خصوص آخرین وضعیت این بازیکنان گفت: ۶ بازیکن از تیم ما به دلیل ابتلا به سرما خوردگی و وجود علائم مهم، امروز در تمرین حاضر نشدند و مورد معاینه و تحت مراقبت‌ قرار ‌گرفتند.

وی ادامه داد: پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد و علائم آن‌ها محدود به سرماخوردگی است که ان‌شاالله با رعایت نکات بهداشتی و پشت سرگذاشتن روند درمانی، حال آن‌ها هرچه زودتر مساعد می‌شود و به تمرینات تیم باز می‌گردند.

 

تیم فوتبال سپاهان که روز گذشته در دیدار مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت داد، برای ادامه تمرینات در انتظار تصمیم نهایی سازمان لیگ برای ادامه یا تعطیلی مسابقات است.

سپاهانی ها که قرار بود این هفته برای انجام سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به شهر تاشکند سفر کنند، فعلا می‌توانند کمی استراحت کنند. البته تصمیم درباره برنامه تمرینی برای هفته های آینده مبتنی بر تصمیمات سازمان لیگ است.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار