رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد دموکرات‌ها و رسانه‌های این کشور درباره مسئله شیوع ویروس کرونا از خود را تعقیب توهمات جدید از سوی آن‌ها دانست.
کد خبر: ۸۲۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 29 February 2020

ترامپ: رسانه های آمریکا در پوشش اخبار کرونا دچار تشنج شده اند

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با حمله به دموکرات‌ها و رسانه‌های این کشور، انتقادات آن‌ها از او در مسئله شیوع ویروس کرونا را «تعقیب توهمات» جدید نامید.

رئیس جمهور آمریکا اندکی پس از گزارش موارد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در کالیفرنیا جنوبی، بخش عمده سخنرانی خود در این ایالت را به تشریح اقدامات دولت خود در مواجه با ویروس جدید اختصاص داد.

او خطاب به جمعیت حاضر در چارلیستون گفت: دموکرات‌ها در حال سیاسی کردن مسئله ویروس کرونا هستند. یکی از افرادم به من گفت آقای رئیس جمهور آن‌ها سعی دارند از شما بر سر روسیه انتقاد کنند. البته که این هم جواب نخواهد داد. آن‌ها از طریق تعقیب توهمات، استیضاح را هم امتحان کردند.

رئیس جمهور آمریکا ظاهرا اشاره به بیانیه رسمی دموکرات‌ها در خصوص شیوع بیماری جدید کرونا ویروس داشت و گفت این حقه جدید آنهاست. او در این سخنرانی همچنین رسانه‌های این کشور را از آماج حملات خود بی نصیب نگذاشت. ترامپ گفت اخبار جعلی در پوشش اخبار مربوط به کرونا دچار حالت تشنج (هیستری) شده اند.

انتقادات رئیس جمهور آمریکا دو واقع بازتاب حملات گسترده کاخ سفید به دموکرات‌ها و رسانه‌های این کشور در موضوع کرونا بود. پیشتر میک مالواینی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید مدعی شد رسانه‌ها می‌خواهند با توسل به شیوع کرونا به ترامپ آسیب بزنند. دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور آمریکا، هم در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز مدعی شد دموکرات‌ها امیدوارند کرونا ویروس جان میلیون‌ها نفر را بگیرد تا به سیر پیروزی‌های ترامپ پایان دهد.

پیشتر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا از قانونگذاران این کشور خواست در موضوع کرونا «بازی‌های سیاسی» را کنار بگذارند.

برنی سندرز نیز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است؛ اما واکنش دولت ترامپ ناکافی، گمراه کننده و خطرناک بوده است. ترامپ پیش از این گفته بود: «ریسک کرونا برای مردم آمریکا بسیار اندک است. برای مقابله و مهار کردن این بیماری در صورت شیوع آن، البته اگر شیوع پیدا کند، آمادگی داریم.»

ویروس کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ شیوع آن از شهر ووهان چین آغاز شد، تاکنون جان بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر را گرفته و بیش از ۸۰ هزار نفر دیگر نیز در کل جهان به آن مبتلا شده‌اند. تعداد افراد مبتلا به این ویروس در آمریکا حدود ۶۰ نفر اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار