منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه توسعه شهری نیازمند اقدامات شاخص است، گفت: پروژه‌های شاخص باهدف توسعه شهری در دستور کار شهرداری سمنان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۲۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 27 February 2020

Image result for منوچهر فخری تابناک سمنان

معاون عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر پنجشنبه در نشستی با اعضای شورای شهر و شهردار سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه توسعه شهری نیازمند اقدامات شاخص است، اظهار داشت: پروژه‌های شاخص باهدف توسعه شهری در دستور کار شهرداری سمنان قرار گیرد.

منوچهر فخری با اشاره به اینکه توسعه شهری در تمامی ابعاد مختلف یکی از سیاست‌های مهمی است که از سوی معاونت عمرانی استانداری سمنان پیگیری می‌شود، افزود: برای مؤثرتر بودن خروجی این جلسات نیاز است تا شخصی به‌عنوان نماینده اعضای شورای شهر، مصوبات جلسه با معاونت عمرانی را به‌صورت مستمر پیگیری و گزارش اقدامات انجام‌شده را باهدف اطلاع از میزان اجرای آن تدوین کند.

فخری بابیان اینکه در هفته آتی با برگزاری جلسه گروه ماده پنج، تمامی مشکلات و موانع موجود در مسیر اجرای پروژه‌های شهرداری و پرورنده‌های این گروه در سمنان بررسی و تعیین تکلیف می‌شود، تصریح کرد: مسائل و مشکلات مربوط به طرح بازآفرینی شهری و موارد مرتبط با میراث فرهنگی، مباحث شهری و عمرانی مطرح‌شده این نشست در جلساتی طی هفته آینده پیگیری می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار