حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفند در روزهای اخیر گفت: ۸۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۲۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 27 February 2020

Image result for گوشت منجمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفند که در طی روزهای اخیر در بازار مصرف به دلیل قاچاق گوشت و کاهش میزان عرضه مشاهده‌شده است، اظهار داشت: ۸۰ تن گوشت منجمد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه که تاکنون ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب بارگیری و تحویل‌شده است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح نظارتی بازار از یکم اسفند آغاز تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

حشمت‌الله عسگری بابیان اینکه موجودی انبارها نشان می‌دهد که خوشبختانه تمامی انبارهای کالاهای اساسی استان پر از کالا است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد، افزود: برای مصرف عید نوروز مردم استان ۷۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب خریداری‌شده است.

عسگری در بحث افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون‌شهری بیان کرد: طبق قانون در ایام پایان سال و نوروز ۲۰ درصد قیمت کرایه حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون‌شهری افزایش می‌یابد و پس از اتمام تعطیلات نوروز به حالت قبل بازمی‌گردد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و چالش‌هایی که در بازار تجهیزات پزشکی ایجادشده است، بیان کرد: خوشبختانه در استان سمنان تجمع و هجوم مردم در فروشگاه‌ها به‌منظور خرید کالاهای اساسی گزارش نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: به‌منظور رفع دغدغه‌های مردم، سرکشی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی در دستور کار است و در طی این مدت چند مورد تخلف به اداره تعزیرات معرفی‌شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار