فرماندار کنگاور گفت: هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان کنگاور مشاهده نشده است.
کد خبر: ۸۲۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 27 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،خیراله خزایی، اظهار داشت: در روزهای گذشته نمونه آزمایش پنج مورد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا به مرکز استان اعزام و پس از انجام آزمایشات خوشبختانه نتیجه کرونای آن‌ها منفی بود.

فرماندار کنگاور با تاکید بر اهمیت رعایت خودمراقبتی از سوی شهروندان برای عبور از این بیماری، گفت: تمام ظرفیت های موجود دستگاه‌های ذی‌ربط، برای جلوگیری از ابتلای شهروندان و کاهش شیوع این بیماری در سطح شهرستان به کار گرفته شده است.

وی با یادآوری این که استرس و نگرانی ضریب مقاومت بدن را کاهش داده و فرد را در برابر بیماری ویروسی آسیب‌پذیر می‌کند، افزود: در شرایط حساس کنونی، با شایعه‌پراکنان و و ناامن کنندگان جو روانی جامعه به ویژه در فضای مجازی به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

خزایی با تاکید بر این که مردم خبرهای واقعی را تنها از مراجع رسمی به ویژه صداوسیما دنبال کنند، گفت: تشدید بازرسی از واحدهای صنفی به ویژه عرضه کنندگان موادغذایی، نظارت مستمر بر فعالیت خبازی‌ها، تعطیلی موقت اماکن ورزشی تا عبور از این مرحله، و نیز گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی و مدارس و مراکز آموزشی از جمله اقدامات پیشگیرانه‌ای است که برای کنترل کرونا اعمال شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار