سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای سه خوزستانی به کروناویروس، از مرگ یکی از این بیماران خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 26 February 2020

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: تا پیش از ظهر امروز (۷ اسفندماه) ابتلای سه خوزستانی از اهواز، اندیمشک و هندیجان به کروناویروس تایید شده است.

وی افزود: بیمار اندیمشکی مبتلا به کروناویروس فوت کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر ۲۳ مورد مشکوک به کروناویروس در خوزستان وجود دارد که آزمایش‌های لازم از این بیماران اخذ شده و منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم. این بیماران اکنون در قرنطینه هستند.

ظهر امروز دکتر جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- مشخص کرد که ۴۴ نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است و ۴۴ مبتلای جدید هستند که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمان، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار