با اعلام نتایج انتخابات در ۱۱ حوزه انتخابیه جدید، سرنوشت انتخابات در ۱۸۹ حوزه معین و از این تعداد ۷ حوزه به دور دوم کشیده شد.
کد خبر: ۸۲۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 23 February 2020
 
تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی مشخص شد

با اعلام نتایج انتخابات در ۱۱ حوزه انتخابیه جدید، سرنوشت انتخابات در ۱۸۹ حوزه معین و از این تعداد ۷ حوزه به دور دوم کشیده شد.

به گزار ایرنا، محمد رشیدی و عبدالرضا مصری از حوزه انتخابیه کرمانشاه استان کرمانشاه حائز اکثریت آرا شدند. همچنین ابراهیم عزیزی و سلمان محمدی بابازیدی از همین حوزه انتخابیه به مرحله دوم راه یافتند.

غلامرضا تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، حسین نوش آبادی از حوزه ورامین و پیشوا، حسین حق وردی از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد و حسن نورزوی از حوزه انتخابیه رباط کریم استان تهران حائز اکثریت آرا شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه مریوان و سرآوباد استان کردستان شیوا قاسمی بیشترین رای را کسب کرد. سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی  از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون  استان خوزستان منتخب مردم معرفی شدند. احمد سراج  و نسیب خویخزی در همن حوزه انتخابیه به مرحله دوم رفتند.

براساس این گزارش، محمدرضا مبلغی از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان استان لرستان، فاطمه رحمانی، محمد حسین حسین زاده بحرینی، جواد کریمی قدوسی، نصرالله پژمانفر و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی از حوزه انتخابیه مشهد وکلات استان خراسان رضوی، امیرحسین بانکی پورفرد، عباس مقتدای خوراسگانی، زهرا شیخی مبارکه و حسین میرزایی از حوزه انتخابیه اصفهان استان اصفهان و همچنین حمیدرضا حاجی بابایی و احمد حسین فلاحی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

بر اساس نتایج اعلام شده از سوی سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، حسین حاتمی در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوران استان آذربایجان شرقی، جلال محمود زاده از حوزه انتخابیه مهاباد استان آذربایجان غربی، محمود عباس زاده از حوزه انتخابیه مشکین شهر استان اردبیل، الهام آزاد از حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک استان اصفهان، سیدجواد ساداتی نژاد از حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل استان اصفهان، برنده انتخابات شدند.

بر این اساس محمدتقی نقدعلی از حوزه انتخابیه خمینی شهر،  سید صادق طباطبایی نژاد از حوزه انتخابیه اردستان استان اصفهان، ابراهیم رضایی از حوزه انتخابیه دشتستان بوشهر، سلمان اسحاقی از حوزه انتخابیه قائنات و زبرکوه، مصطفی نخعی از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، مجید نصیرایی از حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه هر سه استان خراسان جنوبی، مجید ناصری نژاد از حوزه انتخابیه شادگان استان خوزستان، اردشیر مطهری از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، عباس گلرو از حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه استان سمنان توانستند آرای لازم را اخذ کنند.

همچنین رضا حاجی پور از حوزه انتخابیه آمل استان مازندران، علیرضا سلیمی از حوزه انتخابیه محلات و دلیجان استان مرکزی، محمدمهدی مفتح از حوزه انتخابیه تویسرکان، حسن لطفی از حوزه انتخابیه رزن و درگزین، کیومرث سرمدی واله از حوزه انتخابیه اسدآباد هر سه از استان همدان، شهباز حسن پور بیگلری از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، مصطفی رضاحسینی قطب آبادی از حوزه انتخابیه شهربابک، عفت شریعتی کوهبنانی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان و حسین جلالی از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار هر چهار نفر از استان کرمان  کسانی هستند که در صورت تایید از سوی شورای نگهبان راهی بهارستان خواهند شد.

بر این اساس انور حبیب زاده بوکانی از حوه انتخابیه بوکان و یعقوب رضازاده از حوزه انتخابیه سلماس استان آذربایجان غربی، عباس جهانگیر زاده از حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، ولی اسماعیلی از حوزه انتخابیه گرمی استان اردبیل، سمیه محمودی از حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان استان اصفهان، امیرقلی جعفری بروجنی از حوزه انتخابیه بروجن استان چهارمحال و بختیاری برنده رقابت انتخابات شدند

همچنین حسین خسروی از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف استان خراسان جنوبی، حسن رزمیان مقدم از حوزه انتخابیه درگز و محمد صفایی دلویی از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان استان خراسان رضوی، با رای مردم راهی بهارستان شدند.

محمد کعب عمیر از حوزه انتخابیه شوش استان خوزستان، سیدمرتضی خاتمی از حوزه انتخابیه ماه نشان وایجرود استان سمنان، علی اکبر علیزاده برمی از حوزه انتخابیه دامغان استان سمنان، مسلم صالحی از حوزه انتخابیه اقلید استان فارس، پرویز اوسطی از حوزه انتخابیه قروه و دهکلان استان کردستان، احمد دنیامالی از حوزه انتخابیه بندرانزلی استان گیلان، محمود احمدی بیغش از حوزه انتخابیه شازند استان مرکزی و محمدرضا دشتی اردکانی از حوزه انتخابیه اردکان و سیدجلیل میرمحمد میبدی از حوزه انتخابیه تفت و میبد استان یزد پس از شمارش آرا، به خانه ملت راه یافتند.

به دبیر ستاد انتخابات کشور مهدی اسماعیلی از حوزه انتخابیه میانه استان آذربایجان شرقی مستقیم به مجلس رفت و به دلیل اینکه این حوزه دو کرسی دارد، علی شامی و بهنام صفایی به مرحله دوم رفتند. همچنین حسین رجایی ریزی و علی یوسف‌پور از حوزه انتخابیه لنجان اصفهان به مرحله دوم راه پیدا کردند.

همچنین محمد علی‌پور از حوزه ماکو، چالدران پل‌دشت و شوط  و مهدی عیسی زاد از حوزه انتخابیه میاندوآب آذربایجان غربی، علی حدادی از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان استان البرز، غلامحسین کرمی از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان بوشهر، سید لفته احمدنژاد از حوزه انتخابیه خرمشهر استان خوزستان، سید البرز حسینی از حوزه انتخابیه خدابنده استان زنجان، اصغر باقرزاده از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون‌کنار و سید سمش‌الدین حسینی از حوزه انتخابیه تنکابن،  عباس آباد و رامسر استان مازندران افرادی هستند که آرای لازم را برای راهیابی به بهارستان کسب کردند.

منصور شکراللهی از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج استان کرمان، سینا کمال‌خانی از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان استان مرکزی و غلامرضا مرحبا از حوزه انتخابیه آستارا، مهرداد گودرزوند چگینی از حوزه انتخابیه رودبار و محمد صفری ملکمیان از حوزه انتخایه رودسر و املش استان گیلان و جعفر راستی از حوزه شبستر آذربایجان شرقی با کسب رای مردم راهی بهارستان خواهند شد.

احمد محرم زاده یخفروزان از حوزه انتخابیه اهر و هریس استان آذربایجان شرقی، پروین صالحی مبارکه از حوزه انتخابیه مبارکه استان اصفهان، احمد راستینه هفشجانی از حوزه انتخابیه شهرکرد و بن و سامان استان چهارمحال و بختیاری، عبدالله ایزدپناه از حوزه انتخابیه ایذه و باغ ملک و قاسم ساعدی از حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان، حسن شجاعی علی آبادی از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه استان زنجان روانه مجلس شدند.

بر این اساس  ملک فاضلی از حوزه انتخابیه سراوان، سیب، سوران و مهرستان استان سیستان و بلوچستان، حسین حسین زاده از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و کراش استان فارس و غلامعلی کوهساری از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر و رحمت الله نوروزی از حوزه انتخابیه علی آباد استان گلستان و علیرضا نظری از حوزه انتخابیه خمین استان مرکزی حائز اکثریت آرا شدند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور، بهزاد علیزاده و صادق کرمی از حوزه انتخابیه دهلران و دره شهر و آبدانان و بدره استان ایلام به مرحله دوم رفتند.

سید مسعود خاتمی از حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار استان اصفهان، علی اکبر بسطامی و سارا فلاحی از حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان استان ایلام، موسی احمدی، از حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه استان بوشهر، محسن زنگنه از حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه، لات و زواره، اکبر احمدپور از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، و جواد نیک بین از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن استان خراسان رضوی، امان الله حسین پور از حوزه انتخابیه اسفراین استان خراسان شمالی با کسب بیشترین رای وارد مجلس شدند.

ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه راهمرمز و رامشیر استان خوزستان، علی اصغر خانی از حوزه انتخابیه شاهرود، میامی و بسطام استان سمنان، فرهاد طهماسبی از حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان و محمدرضا رضایی کوچی از حوزه انتخابیه جهرم استان فارس، روح الله عباس پور از حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج از استان قزوین و محمدرضا پور ابراهیمی داورزنی و محمدمهدی زاهدی از حوزه انتخابیه کرمان و راور و صمدالله محمدی از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه استان کرمان با رای مردم نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی می شوند.

حوزه انتخابیه سمیرم استان اصفهان با رقابت رحیم کریمی و اصغر سلیمی به دور دوم کشیده شد.

سید جواد حسینی کیا از حوزه انتخابیه سنقر استان کرمانشاه، محمدعلی رمضانی دستک از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه استان گیلان، غلامرضا شریعتی اندراتی از حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، کیوان مرادیان کوچکسرایی و کمال علیپور خنکداری از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، ولی الله فرزانه از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد، محمدعلی محسنی بندپی از حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت استان مازندران با رای مردم به مجلس می‌روند.

همچنین احمد جباری از حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان استان هرمزگان، احد آزادیخواه و هادی بیگی نژاد از حوزه انتخابیه ملایر و علیرضا شهبازی از حوزه انتخابیه نهاوند استان همدان، محمدرضا صباغیان بافقی از حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد استان یزد، علی علیزاده از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر استان آذربایجان شرقی، عبدالناصر درخشان از حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز، دلکان، فنوج، بمپور و بخش های لاشار و بنت و معین الدین سعیدی از حوزه انتخابیه چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند استان سیستان و بلوچستان، و حسن محمدیاری از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال و رسول فرخی میکال از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل استان گیلان با کسب بالاترین رای، منتخب مردم برای نمایندگی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی شدند.

بر اساس نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور، غلامرضا نوری قزلجه از حوزه انتخاباتی بستان آباد، محمد باقری از حوزه انتخابیه بناب، معصومه پاشایی بهرام از حوزه انتخابیه مرند و جلفا، سید علی موسوی از حوزه انتخابیه ملکان و سید حمزه امینی از حوزه انتخابیه هشترود، چاراویماق استان آذربایجان شرقی، کمال حسین پور از حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت، علی زنجانی حسنلویی از حوزه انتخابیه نقده و اشنویه استان آذربایجان غربی، منتخب مردم این دو استان در مجلس یازدهم هستند. 

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی از حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار، حسین محمد صالحی دارانی از حوزه انتخابیه فریدن، چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، سید ناصر موسوی لارگانی از حوزه انتخابیه فلاورجان، و رحمت الله فیروزی از حوزه انتخابیه نطنز و بخش قمصر استان اصفهان بیشترین آرای مردم در این حوزه ها شده اند.

مهدی عسگری از حوزه انتخابیه کرج اشتهارد و فردیس استان البرز با کسب بیشترین رای به مجلس راه یافته است. همچنین  فاطمه آجرلو و علیرضا عباسی از همین حوزه به دور دوم رقابتها می روند.

سید احمد رسولی نژاد از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه استان تهران، قدرت الله حمزه شلمزاری از حوزه انتخابیه اردل، فارسان و کوهرنگ، حسین بامیری از حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا در استان چهارمحال و بختیاری با رای مردم روانه بهارستان خواهند شد.

جلیل رحیمی جهان آبادی از حوزه انتخابیه تربت جام، باخرز و صالح آباد استان خراسان جنوبی، علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی نجم آبادی از حوزه انتخابیه سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن، سید احسان قاضی زاده هاشمی از حوزه انتخابیه فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه و علی آذری از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج استان خراسان رضوی، رای مردم را کسب کردند.

سید محمد مولوی، جلیل مختار، و سید مجتبی محفوظی از حوزه انتخابیه آبادان، فریدون حسنوند از حوزه انتخابیه اندیمشک، حبیب آقاجری از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی استان خوزستان، حسینعلی شهریاری و فداحسین مالکی از حوزه انتخابیه زاهدان، اسماعیل حسین زهی از حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه و بخش های نصرت آباد و کورین، محمد سرگزی و حبیب الله دهمرده از حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون استان سیستان و بلوچستان بیشترین آرای مردم منطقه را کسب کردند.

رحیم زارع از حوزه انتخابیه آباده، بوانات و خرم بید، عبدالعلی رحیمی مظفری از حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه محمد مهدی فروردین از حوزه انتخابیه فیروزآباد و فراشبند و مجید انصاری از حوزه انتخابیه ممسنی و رستم استان فارس رجب رحمانی از حوزه انتخابیه تاکستان استان قزوین و سید مهدی فرشادان و محسن فتحی از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران استان کردستان منتخب مردم در حوزه‌های انتخابیه خود هستند.

همچنین موسی غضنفرآبادی از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهروج و نرماشیر، ذبیح الله اعظمی ساردویی از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد استان کرمان، آرش زره تن لهونی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر استان کرمانشاه، رمضانعلی سنگدوینی و غلامرضا منتظری از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، امان قلی شادمهر از حوزه انتخابیه گنبدکاووس و رضا آریان پور از حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش استان گلستان، رای برتر را در رفتن به مجلس کسب کردند.

عبدالجلال ایری و رجب محمد آبادی از حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان استان گلستان، فاطمه آجرلو و علیرضا عباسی از حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس استان البرز و مجتبی بخشی پور و نادر نادری از حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

جبار کوچکی نژاد، سیدعلی آقازاده دافساری و محمدرضا احمدی از حوزه انتخابیه رشت، یحیی ابراهیمی از حوزه انتخابیه دلفان و سلسله استان لرستان، محمد سبزی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه استان مرکزی، حسین رییسی از حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد استان هرمزگان، علی جدی از حوزه شبروان استان خراسان شمالی و روبرت بگلریان از حوزه انتخابیه مسیحیان ارامنه جنوب با تایید شورای نگهبان کرسی نشین بهارستان می شوند.

روح الله حضرت پور، سید سلمان ذاکر و وحید جلال زاده از حوزه انتخابیه ارومیه، عادل نجف زاده از حوزه انتخابیه خوی و چایپاره، سید غنی نظری خانقاه از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر و فرهاد بشیری از حوزه انتخابیه پاکدشت منتخب مردم شدند.

حسین عباس زاده از حوزه انتخابیه چناران بینالود، سید احمد آوایی از حوزه انتخابیه دزفول، فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکلی از حوزه انتخابیه قزوین و آبیک حائز بیشترین رای شدند.

علیرضا پاک‌فطرت روح الله نجابت، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی چهار ن راه یافته به مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شیراز هستند. همچنین شهریار حیدری در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب گیلانغرب، سید محمد موحد از حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی، چرام و لنده، خلیل بهروزی فرد از حوزه انتخابی فومن و پرویز محمد نژاد قاضی محله از حوزه انتخابی لنگرود استان گیلان حائز بیشترین رای از این حوزه های انتخابیه شدند. 

به گفته موسوی، مرتضی محمودوند و مهرداد ویس کرمی از حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، عباس گودرزی و فاطمه مقصودی از حوزه انتخابیه بروجرد و حسین گودرزی از حوزه انتخابیه درود و ازنا استان لرستان با رای اعتماد مردم روانه مجلس شدند.

علی کریمی فیروزجای و مهدی سعادتی بیشه سری از حوزه انتخابیه بابل و منصورعلی زارعی کیاپی و علی بابایی کارنامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود بیشترین رای را در مقابل رقبا کسب کردند و بهارستان نشین شدند.

اله ویردی دهقان از حوزه انتخابیه ورزقان استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل ابوترابی از حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون استان اصفهان، محمد جواد عسگری از حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، حجت الله فیروزی از حوزه انتخابیه فسا، فریدون عباسی دوانی از حوزه انتخابیه کازرون و جلال رشیدی کوچی از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد وارسنجان استان فارس حائز بیشترین در حوزه های انتخابیه خود شدند.

علی اکبر کریمی و محمد حسن اصغری از حوزه انتخابیه اراک و کمیجان و خنداب استان مرکزی، سید حمید رضا کاظمی از حوزه انتخابیه پل دختر خوزستان، محمد صالح جوکار از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و بخش ندوشن استان یزد و اسفندیار اختیاری کسنویه یزد از حوزه انتخابیه زرتشتیان با رای مردم بهارستان نشین شدند.

در حوزه انتخابی قم احمد امیرآبادی فراهانی مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی حائز اکثریت آرا شدند.
در حوزه انتخابیه سقز و بانه بهزاد رحیمی حائز آرای لازم برای راهیابی به بهارستان شد. همچنین در حوزه بویر احمد و دنا مهدی روشنفکر بر رقبای خود پیروز شد. در حوزه الیگودرز محمد خدابخشی ، بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجی آباد و خمیر و احمد مرادی ، محمد آشوری تازیانی و منصور آرامی رای حائز رتبه اول تا سوم این مناطق شدند.
همچنین همایون سامه یح نجف آبادی  هم  اکثریت آرای کلیمیان را برای راهیابی به مجلس به دست‌آورد.
این نتایج باید به تایید شورای نگهبان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار