دادستان همدان خطاب به اصحاب رسانه اعلام کرد: اصحاب رسانه نیز از دامن زدن به شایعات و پخش اخبار کذب که باعث ایجاد دلهره و نگرانی در بین مردم می‌شود، خودداری کنند.
کد خبر: ۸۲۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 22 February 2020
دادستان عمومی و انقلاب همدان در پی شیوع کروناویروس گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی به روند فروش محصولات بهداشتی نظارت کامل دارند و در صورت مشاهده با محتکران اقلام بهداشتی برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسن خانجانی اظهار کرد: با توجه به اخبار و شایعات مبنی بر شیوع کروناویروس، اداره صنعت، معدن و تجارت استان به همراه تعزیرات حکومتی به صورت جدی در موضوع عرضه کنندگان اقلام بهداشتی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و یا ژل‌های شوینده وارد شده و هر واحدی را که اقدام به تخلف اعم از گرانفروشی و احتکار کرده باشد را همان لحظه پلمب خواهند کرد.

وی افزود: فعلاً اخبار این حوزه مبنی بر کمبود اقلام بهداشتی در داروخانه‌ها در حد شایعه است و باید منتظر اخبار رسمی بود.

دادستان همدان خطاب به اصحاب رسانه نیز اعلام کرد: اصحاب رسانه نیز از دامن زدن به شایعات و پخش اخبار کذب که باعث ایجاد دلهره و نگرانی در بین مردم می‌شود، خودداری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در در گفت‌وگو با ایسنا از شکایت مردم برای کمبود ماسک و مایع ضدعفونی کننده در همدان خبر داد.

علیرضا حسن‌پور با اشاره به موج جدید بیماری در استان اظهار کرد: شکایت مردم در زمینه گرانفروشی و عدم فروش ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده توسط داروخانه در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر موجودی انبار داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی در حال بررسی بوده و مأموران تعزیرات به صورت میدانی در بازار به منظور ثبت تخلف حاضر شده اند.

حسن پور با اشاره به مشاهده هر گونه تخلف توسط مراکز عرضه اعلام کرد: در صورت ثبت هر گونه تخلف با واحد مورد نظر برخورد شده و حتی گاهی منجر به تعطیلی واحد مذکور می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان همدانی می‌تواند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره‌های ۱۲۴ و ۳۲۵۲۳۱۶۱ تماس حاصل کرده و شکایت خود را به منظور پیگیری از سوی سازمان پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار