غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده کنونی رشت در مجلس با صدور پیامی پیروزی در انتخابات را به منتخبان جدید مردم تبریک گفت.
کد خبر: ۸۲۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 22 February 2020

 

 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده کنونی رشت در مجلس با صدور پیامی پیروزی در انتخابات را به منتخبان جدید مردم تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمامی کاستی های خود به پایان رسید.برخود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی برگزار کنندگان انتخابات در استان گیلان و به ویژه مردم شریف شهرستان رشت که در لبیک به شهدا و ندای رهبر معظم انقلاب به پای صندوق های رای آمدند، توفیق خدمتگزاری به مردم در خانه ملت در دوره یازدهم را به برادرانم آقایان مهندس کوچکی نژاد، سردار آقازاده و دکتر احمدی که هر سه از ایثارگران معزز می باشند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. اعتقاد دارم هر آنکس که حاصل آرای مردم است همگان موظف به همکاری با وی می باشند فلذا ضمن اعلام آمادگی بر هر گونه همفکری و تبادل و انتقال تجربیات دو دوره خدمتگزاری، امیدوارم همدل و همسو با سایر نمایندگان منتخب استان و مدیریت ارشد استان و نماینده معظم ولی فقیه در گیلان و سایر مسئولین در یک فضای تعاملی و آرام و بدور از تنش، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون گیلان عزیز باشیم.
در سایه تأییدات حضرت حق تداوم توفیق تان را آرزومندم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی -۳ اسفند ۱۳۹۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار