معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز طرح تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان آغاز شده است.
کد خبر: ۸۲۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 22 February 2020

تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی

به گزارش تابناک قزوین، فیاض بیگدلی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز، به منظور ارزیابی وضعیت و کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران، طرح تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان از اول اسفندماه آغاز شده است.
بیگدلی افزود: در نظارت و بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال استان شاخصه‌های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.
بیگدلی در ادامه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضا‌های خود را متناسب با وضعیت این گروه‌ها مناسب سازی کنند.
وی گفت: جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آن‌ها برای استراحت یکی از مهم‌ترین هدف تاسیس این مجتمع‌ها است که نقش بسیار مهم و موثری در کاهش تصادفات رانندگی دارد.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این مجتمع‌ها علاوه بر تاثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی، به جهت قرارگیری در کنار راه‌ها پیش از ورود به داخل شهرها، می‌توانند با بسته خدماتی خود مانند ویترینی برای جذب گردشگر عمل کنند.
۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در استان قزوین آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار