این خبر تکمیل می‌شود...
کار شمارش آراء در حوزه های کوچک تر و روستاهای استان از ساعاتی پیش آغاز شده و حتی نتایج اولیه و در برخی موارد غیر رسمی هم در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از نتیجه آراء مردم اعلام شده است. به همین منظور در این گزارش به صورت لحظه به لحظه نتایج انتخابات در استان سمنان بروز رسانی و اطلاع رسانی خواهد شد...
کد خبر: ۸۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵ 22 February 2020

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که البته در 5 استان کشور به صورت همزمان با میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، پایان یافت و از این لحظه به بعد کار شمارش آراء در شعبات اخذ رأی سراسر کشور آغاز شده و به مرور شاهد اعلام نتایج اولیه و سپس پایانی انتخابات مجلس و همچنین میان دوره ای خبرگان رهبری خواهیم بود.

به گزارش «تابناک سمنان »، هرچند نتایج نهایی انتخابات تهران و چند حوزه کلان‌شهر احتمالا تا یکشنبه اعلام خواهد شد. اما کارشمارش آراء در حوزه های استان  از ساعاتی پیش آغاز شده و حتی نتایج اولیه و در برخی موارد غیر رسمی هم در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از نتیجه آراء مردم اعلام شده است. به همین منظور در این گزارش به صورت لحظه به لحظه نتایج انتخابات در استان سمنان بروز رسانی و اطلاع رسانی خواهد شد.

ساعت:00:50

  • نتايج غير رسمى شمارش آرا ٤٠ صندوق در حوزه انتخابيه سمنان، مهديشهر و سرخه بدین شرح است:

نفر اول گلرو ٥٥٠٠ راى
نفر دوم دامغانيان ١٥٠٠ راى
نفر سوم خسروى ١٣٠٠ راى
نفر چهارم جمعه اى ١١٠٠ راى

- همچنین نتایج آراء ۳ نفر اول شهرستان شاهرود تا این لحظه
۳۶ دقیقه بامداد

کل آرا ۴۴۷۸۶ شمارش شده
صندوق های شمارش شده ۱۲۴ از ۱۴۷ صندوق

آقای علی اصغر خانی ۱۸۰۵۶ رای ۴۰درصد
احمد عجم ۱۳۲۸۳ رای ۲۹درصد
آقای سید حسن حسینی ۱۳۲۸۷ رای ۲۹درصد

 

 ساعت:02:20

♦دامغان
نتایج آراء ۳ نفر اول شهرستان دامغان

علیزاده نماینده دامغان شد

اشتراک گذاری
آخرین اخبار