مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
محمد دستورانی گفت: تمامی مدارس استان سمنان به علت تمدید زمان انتخابات و طولانی شدن فرآیند رای‌گیری فردا شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.
کد خبر: ۸۲۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶ 21 February 2020

Image result for تعطیلی مدارس

به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل اینکه بسیاری از مدارس استان سمنان شعبه اخذ رای بود و بسیاری از معلمان یا کارکنان آموزش و پرورش استان از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بودند، مدرسه‌های استان در دوره ابتدایی و متوسطه فردا تعطیل اعلام می‌شود.

او ادامه داد: ۲۱۸ مدرسه استان سمنان به عنوان شعبه اخذ رای در انتخابات تعیین شده اند و ۷۰ درصد برگزارکنندگان انتخابات از قشر فرهنگیان استان سمنان هستند و به همین علت، فردا سوم اسفند مدارس استان تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تعطیلی مدارس استان در تمام پایه‌ها با هماهنگی با استانداری و شورای آموزش و پرورش استان سمنان انجام شده است.

گفتنی است، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان و با حضور ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور صبح دوم اسفند آغاز شد که از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار