عبدالرضا میقانی :
به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی  فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه هر برگ رای مهر تاییدی بر اقتدار نظام مقدس ایران خواهد بود، گفت: حضور و مشارکت در انتخابات تکلیف بزرگ بر ملت ایران است.
کد خبر: ۸۲۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 21 February 2020

Image result for عبدالرضا میقانی تابناک سمنان

فرماندار مهدی‌شهر صبح آدینه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی مهدی‌شهر در مسجد المهدی (عج) مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه رأی دادن و حضور در انتخابات برای ملت بزرگ ایران یک حق و تکلیف بزرگ به شمار می‌رود، ابراز داشت: مردم طبق قانون اساسی حق‌دارند سرنوشت خودشان را در تمام شئون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تعیین کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از سال ۵۷ تا به امروز قریب به ۲۵۰ هزار شهید گلگون‌کفن تقدیم نظام کرده است و همین اواخر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش این تکلیف را ایجاد می‌کند که حتماً مردم در انتخابات شرکت کنند.

عبدالرضا میقانی ضمن بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، انگشت‌های جوهری و شناسنامه‌های مهرشده به انتخابات مهرتانید بر نظام مقدس ایران خواهند زد، ابراز داشت: مردم همچنان پای نظام، ولایت و ارزش‌هایی که سال‌ها برای آن جنگیدند هستند.

میقانی در ادامه تصریح کرد: این شور و اشتیاقی که از ابتدای صبح امروز نه‌تنها در مهدی‌شهر بلکه در جای‌جای ایران وجود دارد حاوی مهم‌ترین پیام به ترامپ است که این مردم ذره‌ای از ارزش‌های انقلابی کوتاه نخواهند آمد.

وی همچنین افزود: آمریکا و متحدانش بدانند مردم ذره‌ای از نظام، انقلاب و آن چیز که به آن اعتقاددارند و فکر می‌کنند ارزش‌های والای انسانی است عقب‌نشینی نخواهد کرد و برای رسیدن به آن با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی ترامپ را ناامید و مأیوس می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار