علی‌رضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه تمهیدات برای برگزاری پرشور انتخابات اخذ شده است، گفت: ۱۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را در استان برعهده دارند.
کد خبر: ۸۲۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 21 February 2020

Image result for علیرضا اشناگر

استاندار سمنان صبح جمعه همزمان با انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی در مسجد المهدی(عج) سمنان با اشاره به اخذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات، بیان کرد: تمام اقدامات از جمله توزیع صندوق‌ها، تعرفه‌ها و بازرسان و ناظران و … انجام‌شده و شرایط برای حضور پرشور مردم آماده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۲ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در سطح استان هستند تا فرایندهای انتخاباتی به بهترین نحو ممکن برگزار شود، گفت: از ۵۱۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان هفت هزار نفر رأی اولی هستند.

علی‌رضا آشناگر افزود: بازرسان و ناظران و … همگی آموزش‌دیده و می‌دانند که چه اقداماتی را باید انجام دهند لذا مردم بدون دغدغه و اعتماد کامل می‌توانند رأی خودشان را به صندوق بیندازند.

آشناگر بیان کرد: انتخابات در چهار حوزه انتخابیه سمنان مهدی‌شهر و سرخه، شاهرود و میامی، دامغان و همچنین گرمسار و آرادان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه از وظایف ذاتی وزارت کشور تأمین امنیت انتخابات است و الحمد الله با حضور اعضای شورای تأمین و به خصوص با حضور ناجا در همه حوزه‌های انتخابیه ما، امنیت به طور کامل برقرار است زیرا ماه‌ها است که فرایندهای اجرایی انتخابات آغاز شده و از ۹ ماه پیش مشغول تهیه مقدمات انتخابات هستیم لذا مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در ادامه گفت: ۶۳۸ حوزه مشغول اخذ رأی از مردم استان هستند و کار رأی گیری با حضور جدی نیروهای انتظامی و شعب تحقق پیدا کرده است.

آشناگر همچنین با بیان اینکه حضور مردم در همین ساعات اول حضوری قوی و خوب بوده است، بیان کرد: مردم از دقایقی قبل در مساجد و شعبات حضور دارند و این مشارکت نشان می‌دهد که مردم ما با نشاط و امیدواری به ادامه راه پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.

وی افزود: پیام این حضور امید به آینده روشن و موفقیت برای فتح قله‌های توسعه و رفاه در کشور محسوب می‌شود و برای دشمنان نیز پیام ناامید کننده‌ای دارد چرا که می‌بینند مردم ما مانند یک صف پولادین در برابر همه دشمنان ایستاده‌اند.

استاندار سمنان تاکید کرد: راهکار مقابله با فشارهای آمریکا، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار