نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه جاری فرصت مهمی برای تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: ۸۲۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 20 February 2020
نتیجه تصویری برای دری نجف آبادی
آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی افزود: آحاد ملت باید از حق رای خود استفاده کنند و در مقابل مسوولان نیز باید همچون گذشته  از حق‌الناس بودن رای مردم حراست کنند.

وی مبنای نظام اسلامی را بر شایسته سالاری دانست و گفت: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی برای مجلس قانون‌گذاری، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی باید ضمن حضور پر شور و گسترده در انتخابات، نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و با دامن زدن به برخی جریان‌های سیاسی و حزبی، آب در آسیاب دشمن نریزند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: از همه کسانی که واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوم اسفندماه هستند دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب کسانی که افکار و عقاید آن‌ها در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال کشور و تقویت اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد، دین خود را با نسبت به امام راحل و شهیدان گران‌سنگ ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در برگیرنده نمایندگان ملت از نقاط مختلف میهن اسلامی و شامل اقوام و مذاهب و ادیان ساکن در کشور و سلایق و گرایش‌های متنوع و مختلف درون ملت است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی توضیح داد: مجلس شورای اسلامی به عنوان رکن قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه تصویب قوانین در تمام امور و تعیین حدود اختیارات مسئولان و حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی را برعهده دارد و با اعمال نظارت بر اجرای قوانین و عملکرد مسئولان، تضمین‌کننده حسن جریان اداره امور کشور است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در انتخابات فردا ۱۵۰ نفر در ۶ حوزه انتخابیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار