حجت‌الاسلام علی شکری ؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان طی بیانیه‌ای مردم را به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و این حضور را تضمین‌کننده اقتدار نظام دانست.
کد خبر: ۸۲۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 20 February 2020

نتیجه تصویری برای انتخابات مجلس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان طی بیانیه‌ای در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار حضور پرشور مردم استان سمنان در این عرصه سرنوشت‌ساز شد و نوشت: حضور در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار نظام اسلامی است.

در این بیانیه اشاره‌شده است: مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان یک‌بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی توطئه فاصله انداختن بین مردم و نظام را که از سوی دشمنان طراحی و در فضای مجازی، رسانه‌ای و با به‌کارگیری از ابزارهایی مانند شبکه‌های ماهواره در حال القا است، را بر هم خواهند زد.

در این بیانیه همچنین آمده است: مجموعه تبلیغات اسلامی و شبکه بزرگ تبلیغی شامل روحانیان، مبلغان اعزامی و مستقر، مؤسسات دینی و قرآنی و فرهنگی، خانه‌های قرآنی، دارالقرآن الکریم، مؤسسات فرهنگی و مذهبی، کانون هیئات مذهبی، هیئت‌های مذهبی، مداحان، بسیج مداحان و روحانیان و طلاب، تبیان، حوزه هنری و … ضمن حضور در انتخابات از مردم دعوت می‌کند تا با قدرت تمام در این کارزار مهم که چشم جهانیان به آن دوخته شده، حضور مثمر ثمر داشته باشند.

شکری در این بیانه می‌نویسد: امروز انقلاب ما در بدو ورود به پنجمین دهه دوران حیات خود، با تجریه گذشته و امید به آینده در اوج اقتدار قرار دارد و وقتی شهید عزیز ما سپهبد قاسم سلیمانی با تشییع میلیونی در عراق و سراسر کشور مواجه می‌شود یعنی انقلاب پای خود را فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی نهاده است، معتقدیم که تشییع این شهید بزرگوار در هر کشور دیگری مانند افغانستان، سوریه، یمن، لبنان و … نیز برگزار می‌شد همین جمعیت به استقبال پیکر پاک سپهبد سلیمانی می‌آید و این نشان از بعد و برد پیام انقلاب اسلامی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در خاتمه این بیانیه می‌نویسد: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس و در کنار آن انتخاب اصلح می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت و اقتدار ایران اسلامی بازی کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار