دور حذفی لیگ اروپا؛
رقابت‌های دور حذفی لیگ اروپا امشب با برگزاری ۱۶ دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 20 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: رقابت‌های لیگ اروپا از امشب با برگزاری ۱۶ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلفی از سراسر قاره سبز به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات هم همانند لیگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته تعطیلی از سر گرفته می‌شود و قرار است در این مرحله تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا ودر دور گروهی آن به عنوان سومی گروهشان رسیدند هم به مصاف تیم‌هایی بروند که در دور گروهی رقابت‌های لیگ اروپا موفق شدند به مرحله حذفی برسند.  

لشکر کشی شیاطین سرخ به بلژیک / بازی سخت در انتظار آژاکس/ کار سخت یاران محمدی در رم

این رقابت‌ها برای همین جذاب و دیدنی خواهد بود و قرار است چند دیدار خاص هم در آن هم برگزار شود که در یکی از آن، تیم فوتبال منچستر یونایتد در  بلژیک به مصاف کلوب بروژ می‌رود، نماینده بلژیک در گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از پاری سن ژرمن و رئال مادرید سوم شد و به لیگ اروپا رسید، شیاطین سرخ هم در همین رقابت‌های لیگ اروپا و در دور گروهی ان به عنوان صدرنشین به این مرحله رسید. هر ۲ تیم از شرایط خوبی بهره مندند و باید منتظر یک بازی جذاب و دیدنی در این مرحله بود.

لشکر کشی شیاطین سرخ به بلژیک / بازی سخت در انتظار آژاکس/ کار سخت یاران محمدی در رم

تیم فوتبال اینتر که این روز‌ها رقابت سختی با یوونتوس در سری آ بر سر قهرمانی دارد هم در یکی از بازی‌های مهم امشب با لودوگورتس بازی می‌کند، شاگردان آنتونتیو کونته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با چاشنی بد شانسی رو به رو شدند و در گروهشان پس از بارسلونا و دورتموند  به عنوان سومی رسیدند تا نتوانند در دور حذفی این رقابت‌ها حضور داشته باشند. حریف آن‌ها هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و یکی از بهترین‌های دور گروهی رقابت‌ها لیگ اروپا بوده است.  

لشکر کشی شیاطین سرخ به بلژیک / بازی سخت در انتظار آژاکس/ کار سخت یاران محمدی در رم

شاختار دونتسک هم باید در دیگر بازی مهم با بنفیکا بازی کند، نماینده اوکراین که می‌توانست حالا در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا باشد هم باچاشنی بدشانسی در این رقابت‌ها رو به رو شد و در حالی که می‌توانست با کسب امتیاز در بازی پایانی اش در دور گروهی جواز حضور در مرحله حذفی را بگیرد خیلی راحت سهمیه اش را به آتلانتا داد و خودش حالا باید در لیگ اروپا باید کند و در قرعه‌ای سخت به مصاف یکی از بهترین‌های پرتغال یعنی بنفیکا برود.  

بنفیکایی‌ها تا هفته پایانی دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از لایپزیش، لیون و زنیت در جایگاه چهارم قرار داشتند، اما با پیروزی برابر یاران آزمون در دیدار آخر و در نظر گرفته شدن قانون بازی رو در رو بالاتر از زنیت ایستاد و با عنوان سومی گروهش به رقابت‌های لیگ اروپا رسید.  

تیم فوتبال آژاکس هم که در دور قبلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع ۴ تیم پایانی رسیده بود و توانسته بود تیم هایی، چون رئال مادرید و یوونتوس را حذف کند با اتفاقات عجیب در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا سهمیه اش را به والنسیا داد و خودش به لیگ اروپا آمد تا با یکی از بهترین‌های این روز‌های لیگ اروپا و لالیگا یعنی ختافه رو به رو شود.  آرسنال هم در یکی دیگر از بازی‌ها با نماینده یونان یعنی المپیاکوس رو به رو می‌شود، این دیدار هم می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب و البته دیدنی این رقابت‌ها باشد.  

تیم فوتبال رم هم در یکی دیگر از بازی‌های امشب که قطعا برای هواداران ایرانی اهمیت دارد میزبان خنت بلژیک خواهد بود، میلاد محمدی ملی پوش کشورمان یکی از بازیکنان خنت است که این روز‌ها عملکرد خوبی در این تیم دارد.

لشکر کشی شیاطین سرخ به بلژیک / بازی سخت در انتظار آژاکس/ کار سخت یاران محمدی در رم

برنامه کامل دیدار‌های امشب به شرح زیر است: 

کلوب بروژ - منچستر یونایتد (۲۱:۲۵)
لودوگورتس - اینتر (۲۱:۲۵)
فرانکفورت - سالزبورگ (۲۱:۲۵)
شاختار - بنفیکا (۲۱:۲۵)
اسپورتینگ - باشاک شهیر (۲۱:۲۵)
ختافه - آژاکس (۲۱:۲۵)
کپنهاگن - سلتیک (۲۱:۲۵)
کلوژ - سویا (۲۱:۲۵)
المپیاکوس - آرسنال (۲۳:۳۰)
آلکمار - لاسک (۲۳:۳۰)
آپوئل نیکوزیا - بازل (۲۳:۳۰)
بایرلورکوزن - پورتو (۲۳:۳۰)
وولفسبورگ - مالمو (۲۳:۳۰)
آاس رم - خنت (۲۳:۳۰)
گلاسکو رنجرز - براگا (۲۳:۳۰)
ولورهمپتون - اسپانیول (۲۳:۳۰)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار