قصه جدایی دراگان اسکوچیچ و باشگاه صنعت نفت آبادان پایان ندارد.
کد خبر: ۸۲۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 19 February 2020

دراگان اسکوچیچ که به بهانه‌های مختلف از جمله مشکلات روحی و قلبی، دوری از خانواده و همچنین برگشت به کشورش برای درمان، بالاخره توانست با باشگاه نفت آبادان قطع همکاری کند و رضایت بگیرد، طبق توافق صورت گرفته باید ۱۴۰ هزار دلار به این باشگاه پرداخت کند.

در آخرین جلسه اسکوچیچ و باشگاه نفت آبادان، با این شرط رضایت‌نامه جدایی این مربی صادر ‌شد که در صورتی که این مربی تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی با تیم دیگری در ایران و خارج از ایران قرارداد منعقد کند، باید پنج روز بعد از عقد قرارداد، ۱۴۰ هزار دلار به باشگاه صنعت نفت آبادان غرامت بدهد.

این مربی کروات هم که به یکباره از تیم‌ملی ایران سردرآورد، ۲۱ بهمن‌ماه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال برای همکاری قرارداد منعقد کرد و بر این اساس نیز او تا روز (۲۶ بهمن) فرصت داشت تا غرامت تعیین شده را به حساب باشگاه نفت وایز کند، کاری که تاکنون صورت نگرفته است.

باشگاه نفت آبادان نیز روز گذشته به اسکوچیچ ایمیل زده و به او پایان مهلت تعیین شده برای پرداخت ۱۴۰ هزار دلار را یادآوری و تاکید کرد که باید این مبلغ به حساب باشگاه واریز شود.

اگر سرمربی تیم‌ملی، مبلغ تعیین شده را به باشگاه نفت آبادان ندهد، باشگاه این حق را دارد که از این مربی کروات به فیفا شکایت کند. موضوعی که اصلا نمی‌تواند برای سرمربی جدید تیم‌ملی خوشایند باشد.

حالا باید دید که اسکوچیچ پول نفتی‌ها را می‌دهد یا با واسطه‌گری که ایرانی‌ها خوب آن را بلد هستند، همه چیز با پا درمیانی فدراسیون فوتبال ختم به خیر می‌شود و سر باشگاه نفت آبادان بدون کلاه خواهد ماند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار