خود بازیکنان الاهلی اعتراضی به گل ارسلان نداشتند
هافبک استقلال می گوید وضعیت مصدومان این تیم به خاطر مشکلاتی است که این تیم در یکی دو ماه اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده است.
کد خبر: ۸۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 19 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز گذشته از الاهلی عربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد که از نگاه سایت های آماری آرش رضاوند بهترین بازیکن این میدان بود؛ جایی که او یک پنالتی گرفت، در دفاع پرکار بود و بارها با پاس هایی که به هم تیمی های خود داد استقلال را در موقعیت گلزنی قرار داد.

  

وضعیتی که استقلال داشت و تعداد بازیکنانی که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند بسیار عجیب بود.

 

به هرحال ما در نیم فصل کارمان را دیر شروع کردیم و واقعیتش را بخواهید اردویی هم نداشتیم، این ها را بگذارید در کنار بازی های فشرده این چند وقت اخیر و سفرهای طولانی تا متوجه شوید ما چه شرایط سختی داشته ایم.

 

شرایط طوری بود که تو در بازی روز گذشته در کنار کارهای تهاجمی مجبور بودی در دفاع هم شرکت کنی.

 

به هرحال ما 10 بازیکن خودمان را نداشتیم که هرکدامشان اگر بودند احتمالا شب گذشته در ترکیب اصلی بازی می کردند. از عارف و سیاوش در خط دفاع تا فرشید اسماعیلی، علی کریمی، داریوش شجاعیان، دیاباته و مهدی قائدی همه از بهترین بازیکنان استقلال بودند و طبیعی است در غیاب این بازیکنان وظیفه ما که در درون زمین بودیم سنگین تر می شد.

 

قبول داری بازیکنانی که مصدوم بودند از تیمی که شب گذشته در زمین به میدان رفتند تیم بهتری بودند؟

 

نه، به هرحال همه بازیکنان دارند زحمت می کشند و همه بازیکنان با کیفیتی هستند؛ ولی شما ببینید ما روز گذشته چه بازیکنان تاثیرگذاری را در اختیار نداشتیم. مهدی قائدی و دیاباته فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و علی کریمی هم از ارکان اصلی تیم ما هستند. این مسائل چیزهایی است که نمی شود از آن چشم پوشی کرد و اگر آنها بودند مسلما شرایط ما فرق می کرد.


فکر می کنی استقلال می تواند صعود کند؟

 

چرا نتوانیم؟ انشاالله مصدومان ما برسند، الوحده را شکست می دهیم و دوباره به جدول برگردیم. این را هم بگویم که ما در بازی شب گذشته برابر الاهلی نمایش خوبی داشتیم و به هیچ وجه حق مان باخت نبود.

 

وقتی داور گل سالم ارسلان مطهری را مردود اعلام کرد چه حسی داشتید؟

 

واقعا شوکه شدیم و خودتان دید اول نه کمک داور و نه داور وسط حرفی نزدند و بازیکنان داشتند وسط زمین شادی می کردند که داور چنین تصمیمی گرفت.

 

 

فکر می کنی این اشتباه داوری ممکن است عمدی باشد؟

 

من نمی دانم ولی در بازی با الشرطه هم همین اتفاق افتاد. داور صحنه ای را خطا اعلام نمی کرد ولی کمک او پرچم می زد و این ما را اذیت کرد. اما مردود اعلام کردن گل ما در بازی شب گذشته واقعا فاجعه بود، حتی بازیکنان الاهلی داشتند توپ را وسط زمین می آوردند و هیچ اعتراضی نداشتند و احتمالا خودشان هم از این اتفاق شوکه شدند.

 

البته چیزی که کارشناسان داوری گفته اند این است که پنالتی که روی تو اعلام شد هم درست نبود. این را قبول داری؟

 

ببینید این پنالتی گل نشد و اگر چیزی بود من به شما می گفتم ولی صد در صد صحنه پنالتی بود. همه کارشناسان پای من و مدافع حریف را دیدند در حالی که او با زانوی چپش من را زد، حتی صدایش را هم کمک داور که پشت ما بود شنید و من فکر می کنم صد در صد آن صحنه پنالتی بود.

 

تو در بازی دیشب از نگاه سایت های آماری بهترین بازیکن استقلال شدی. به نظر انگیزه زیادی داری تا در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی برسی.


این نظر لطف شماست و من فکر می کنم برای بازیکن اول مهم است برای تیمش مثمر ثمر باشد و بعد از آن فکر می کنم بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه زیادی دارند چون در این رقابت ها دیده می شوند. در لیگ قهرمانان زمین ها خوب است و فکر می کنم در مجموع کار راحت تر است. به گفته کارشناسان و سایت های آماری من در بازی با الشرطه هم از خوب های تیمم بودم و سعی می کنم از این بعد هم نمایش خوبی داشته باشم و رضایت هواداران استقلال را جلب کنم.

 

بعد از شکست برابر الاهلی خیلی ها گفتند استقلال مشکل فنی دارد. تو این مساله را قبول داری؟

 

من قبول ندارم، چطور آن زمان که به الریان 5 گل زدیم و پرسپولیس را تا دقایق پایانی برده بودیم این حرف ها نبود؟ حالا مشکل فنی پیدا کرده ایم؟ با 10 بازیکن مصدوم رئال مادرید هم به مشکل می خورد، ما که دیگر جای خود داریم. مطمئن باشید بازیکنان مصدوم ما می رسند و ما در هفته های آینده نتایج خوب مان را شروع می کنیم و دوباره برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار