فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی تا هفته پانزدهم اکران به فروش ۳۸ میلیارد تومانی رسید.
کد خبر: ۸۲۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 18 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: رکوردشکنی فیلم‌های سینمایی در همه جای دنیا بخش رقابتی  جذاب بوده و خواهد بود؛ تا جایی که روی روند فعالیت صاحبان آثار و عواملش تأثیرات مثبت و یا منفی می‌گذارد.

سینمای ایران هم از این قاعده جدا نیست و در فصل‌های مختلف رکوردشکنی‌های متعددی در میان کم فروش‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی رقم می‌خورد.

جدیدترین اتفاقی که در بخش پرفروش‌ترین‌ فیلم‌های سینمای ایران رخ داده، رقابت دو فیلم کمدی «هزارپا» و «مطرب» است. خبر‌هایی مبنی بر رکوردشکنی فیلم مصطفی کیایی (مطرب) در برابر فیلم ابوالحسن داودی (هزارپا) منتشر شد که این سوال را به ذهن می‌آورد که آیا واقعاً چنین اتفاقی رخ داده است؟

فیلم سینمایی «هزارپا» از سیزدهم تیر ۹۷ اکران شد و به فروش ۳۸ میلیارد و ۴۸  میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسید.

این فروش در حالی اتفاق افتاد که بلیت سینما‌ها در سال ۹۷ از پنج هزار تومان تا پانزده هزار تومان بود و بیش از چهار میلیون نفر بلیت این فیلم را خریدند.

فیلم سینمایی «مطرب» از پانزدهم آبان ۹۸ اکران شد و تا هفته پانزدهم اکران، به فروش ۳۸ میلیارد و ۸۴ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان دست یافت.

بلیت سینما‌ها در سال ۹۸ از پنج هزار و پانصد تومان تا بیست هزار تومان بود که این فیلم را به جذب سه میلیون و دویست هزار مخاطب تا هفته پانزدهم رساند.

طبق مصوبه شورای صنفی نمایش مهلت اکران هر فیلم ده هفته است که در صورت استقبال در سانس‌های فوق العاده اکران آن فیلم ادامه دارد؛ اما به نظر می‌رسد که در زمان اکران فیلم  «مطرب» این قانون رعایت نشده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار