وکیل فاطمه خویشوند(سحر تبر) درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش توضیحاتی داد.
کد خبر: ۸۲۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 17 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: پیام درفشان وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: با تبدیل قرار بازداشت موکلم (سحر تبر) به قرار وثیقه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه موافقت نشده است.

وی با بیان اینکه موکلم همچنان در زندان به ثمر می‌برد، افزود: این در حالی است که سایر متهمان این پرونده که همانند موکلم سابقه بیماری روانی و ارتکاب جرم زیر سن قانونی ندارند، با قرار وثیقه یا کفالت در آزادی به سر می‌برند.

این وکیل دادگستری با اشاره به بازدید اخیر رئیس قوه قضائیه از زندان زنان در شهرری گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بازدیدی که به تازگی از زندان زنان داشت، دستور داد که از سختگیری در مورد اعطای مرخصی و پذیرش وثایق زندانیان خودداری شود که بر همین مبنا تقاضا داریم با توجه به وضعیت جسمی و روحی موکلم و سوابق بیماری روانی او که اسناد و مدارک آن در پرونده موجود است، دادگاه حداقل با تبدیل قرار بازداشت (سحر تبر) به وثیقه و اعطای مرخصی در روز‌های منتهی به سال جدید، موافقت کند.

درفشان همچنین با توجه به برگزاری یک جلسه محاکمه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب در ۲۳ دی ماه امسال گفت: یکم اردیبهشت ماه سال آینده برای برگزاری جلسه بعدی دادگاه موکلم تعیین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار