منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ارتقای رفاه اجتماعی برای عموم مردم گفت: احیای بافت‌ها تاریخی خط قرمز شهرداری‌های استان است.
کد خبر: ۸۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 17 February 2020

Image result for منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صبح دوشنبه در جلسه کمسیون ماده پنج سمنان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به نقش ویژه و محوری شهرداری‌ها برای افزایش رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: احیای بافت‌ها تاریخی خط قرمز شهرداری‌های استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه از یک سال گذشته پیگیری‌های قابل‌توجهی برای حضور منسجم شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های عمرانی انجام شد، خاطرنشان کرد: ثمرات این اقدام‌ها برای مردم شریف استان قابل‌لمس است.

منوچهر فخری بابیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرداری‌ها نقش مؤثری در تحقق اهداف توسعه‌ای و آبادانی شهرهای استان سمنان ایفا می‌کند، اضافه کرد: رعایت قانون در اجرای این طرح‌ها با اتخاذ رویه‌های علمی و کاربردی برای توسعه استان در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

فخری با تأکید بر اینکه ضابطه و تکیه‌بر مسائل قانونی با توجه به بافت شهری نقاط مختلف استان سمنان در دستور کار است، یادآور شد: توجه به راه باغ‌ها و حفظ بناهای تاریخی و فرهنگی از دیگر موارد مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار