علی‌اکبر عرب خراسانی:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌اکبر عرب خراسانی معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش سمنان بابیان اینکه دانش آموزان همواره به‌خوبی نقش خود را در انتخابات ایفا خواهند کرد، گفت: هفت هزار دانش‌آموز استان رأی اولی هستند.
کد خبر: ۸۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 17 February 2020

Image result for رای تولی

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش سمنادر همایش حماسه رأی اولی‌های استان سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان ضمن بیان اینکه حدود هفت هزار نفر در پایه دوازدهم مدارس استان مشغول به تحصیل و رأی اولی هستند، ابراز داشت: از این تعداد سه هزار و ۷۵۲ نفر دختر و سه هزار و ۷۹۱ نفر پسر را شامل می‌شود.

وی بیان اینکه بالغ‌بر ۲۲۰ همایش مدرسه محور نیز در سراسر استان با حضور دانش آموزان از پایه اول تا چهارم انجام شد، ابراز داشت: تلاش شد تا اطلاع‌رسانی برای رشد بلوغ سیاسی دانش آموزان صورت گیرد.

وی ضمن بابیان اینکه ۱۱ همایش متمرکز شهرستانی باهدف موج‌آفرینی و شوق‌آفرینی در خصوص انتخابات در استان برگزارشده است، افزود: هدف از برگزاری این قبیل مراسم آگاه‌سازی نقش دانش آموزان در تعیین سرنوشت فردای کشور است.

عرب خراسانی در ادامه تصریح کرد: آموزش‌وپرورش بر مبنای سیاست و برنامه‌ریزی‌ها و ذات کاری خود، بلوغ سیاسی و رشد دانش آموزان در این حوزه خود قرار داده است و بر این اساس اقدامات خود را به‌پیش می‌برد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دانش آموزان به‌عنوان سفیران تَهَیُج و شورآفرینی، نقش حماسی خود را در اسفندماه سال جاری و انتخابات به‌خوبی ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار