فرماندار کرمانشاه گفت: بخش‌های از کار پروژه قطار شهری کرمانشاه در قطعه میدان آزادی تا سه‌راه نواب، با کمبود بودجه مواجه شده است.
کد خبر: ۸۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبردر خصوص آخرین وضعیت پیشرفت‌های فیزیکی پروژه قطار شهری، اظهار داشت: قطار شهری کرمانشاه با تغییری که از منوریل به قطار شهری داشته در بخش‌های از کار خیلی خوب پیش رفته است.

وی ادامه داد: از سه‌راه 22 بهمن تا چهارراه بسیج در زیر زمین، عملیات تونل به طورکلی به پایان رسیده و کاملا کارهای زیرزمینی انجام شده است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: بخش‌های از کار نیز در قطعه میدان آزادی تا سه‌راه نواب انجام شده که در حال حاضر با کمبود بودجه مواجه شده است.

وی با بیان اینکه تامین بودجه نیازمند مصوبه‌هایی در راستای اوراق مشارکت از سوی شورای شهر و شهرداری است، تصریح کرد: اوراق مشارکت که بیش از 200 میلیارد تومان است، کمک خوبی به ادامه این پروژه خواهد کرد و می‌توانیم بخش دیگری از کار را انجام دهیم.

رنجبر در پاسخ به این سوال که پروژه منوریل کرمانشاه چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: زمان و تاریخ دقیقی برای بهره‌برداری از آن نمی‌توانم اعلام کنم، در قسمتی از کار در بخش شمالی پروژه با میراث فرهنگی مشکلاتی داریم.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تهاترهایی از سوی شهرداری با قرارگاه خاتم انجام شده که امیدواریم با وجود آن، پروژه سرعت بگیرد.

وی در خصوص پروژه تله‌کابین نیز گفت: کارهای اولیه از سوی شهرداری در حال انجام است که پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار