یک عنتر پس از ربودن توله شیر از مادرش و بردن آن به بالای درخت صحنه ای عجیب را رقم زد.
کد خبر: ۸۲۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 15 February 2020

توله شیر

به گزارش تابناک سمنان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام باورنکردنی یک عنتر پس از قاپیدن توله شیر را به تصویر می‌کشد. این عنتر نر پس از ربودن این توله شیر آن را به بالای یک درخت برد و اقدام به نوازش این حیوان کرد.   ویدئویی که منتشر شده است این عنتر را در حالی که توله شیر را در بغل خود گرفته است نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که توله شیر تلاش می‌کند تا از دست عنتر فرار کند این حیوان مانع فرار او شده و اقدام به نوازش آن می‌کند.   یکی از صحنه‌های این ویدئو نشان می‌دهد که عنتر با توله شیری که در آغوش دارد از یک شاخه درخت به شاخه‌ای دیگر می‌پرد. در این لحظه این حیوان مرتبا دست خود را به حالت نوازش  روی پشت توله شیر که روی تنه درخت دراز کشیده است می‌کشد.

این اتفاق اوایل شنبه این هفته در پارک ملی " کرووگِر" در آفریقای جنوبی رخ داد. " کورتز اِسچولتز"، یکی از پرسنل این پارک حیات وحش که سابقه ۲۰ سال کار در این پارک را دارد و از نزدیک شاهد این صحنه بود گفت در طول این سل‌ها هرگز چنین صحنه‌ای را ندیده بود. بنا به گفته اسچولز پس از ربوده شدن این توله شیر و انتقال آن به بالای درخت، سایر عنتر‌ها بسیار هیجان زده شده بودند. به نظر می‌رسید آن‌ها متوجه شده بودند که این یک توله شیر است. بنا به گفته اسچولتز، عنتر زمانی موفق به ربودن توله شیر شد که مادرش برای شکار کنار توله اش حضور نداشت. او همچنین احتمال زنده ماندن توله شیر و اینکه مادرش موفق به برگرداندن توله اش شود بسیار ضعیف دانست. 

اسچولتز افزود : « عنترها، حیواناتی واقعا قوی هستند. آنها در ابتدا بر سر توله شیری که ربوده بودند با هم مبارزه کردند. بسیار هیجان زده بودند و هر کدام در تلاش بود تا این حیوان را از آنِ خود کند. فکر می کنم توله شیر دچار جراحت داخلی شد. صبح بسیار گرمی بود و آثار تشنگی در توله شیر دیده می شد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار