کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت زندگی نمایندگان و مسؤولان باید مانند یک اتاق شیشه‌ای باشد، بیان کرد: این طرح در یک دوره چهار ساله مورد بررسی قرار گرفته است و بسیاری از ایرادات آن رفع شده است.
کد خبر: ۸۲۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۹ 15 February 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در همایش انتخاباتی منطقه 6 قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت ابوالفضل خیابان شاه ابراهیم(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم قم روز 22 بهمن با وجود برودت هوا برگ زرین دیگری در دفتر قطور انقلاب اسلامی قرار داده و دشمن را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در راس امور است، عنوان کرد: شان، قدرت و ضعف، کارآمدی و ناکارآمدی مجلس تنها به شخص نماینده مجلس بستگی دارد و عوامل دیگر هیچ تاثیری در این موضوعات ندارند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان ضعیف و بدون آگاهی لازم وارد مجلس شوند، کارآمدی مجلس پایین می‌آید، مطرح کرد: نماینده باید حریت و آزادگی لازم را داشته باشد و از زندگی پاکیزه‌ای برخوردار باشد تا بتواند در بعد نظارتی مجلس با فساد مقابله کند.

وی با بیان اینکه نماینده یا باید جیبش باز باشد یا دهانش، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که جیب خود را برای رشوه باز نگه‌ دارد دیگر نمی‌تواند در مقابل مفاسد و پارتی بازی‌ها دهان اعتراض خود را باز کند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه نمایندگی مجلس جایگاه بسیار مهمی دارد، تصریح کرد: اگر ما قانون مطلوب و کارآمدی نداریم مقصر اصلی آن مجلس است و اگر قوانین خوب ما نیز به درستی اجرا نمی‌شود بازهم مقصر مجلس است.

وی با بیان اینکه اگر نماینده می‌ترسد طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کند، از ضعف آن است، یادآور شد: بحث بیکاری و وضعیت ارز باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و این موضوع ازجمله مواردی است که توسط بنده از رئیس جمهور پرسیده شده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی‌که نماینده برای استیضاح رئیس جمهور بخواهد اقدام کند نباید از رای آوردن حوزه انتخاباتی دوره بعدی مجلس و یا لج کردن وزرا ترسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نماینده باید عزم، اراده و حریت داشته باشد، اضافه کرد: در طرح سوال از رئیس جمهور بسیاری از نمایندگان تهدید شدند، پس نماینده اگر از حریت لازم برخوردار نباشد نمی‌تواند در راستای رفع مشکلات کشور اقدامات مطلوبی داشته باشد.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه نمایندگان همفکر می‌توانند در راستای افزایش کیفیت مجلس تاثیرگذار باشند، ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های ما فضای مجازی است و زمانی‌که خود ما مرورگر و موتور جست‌وجو نداریم دستمان زیر سنگ است و اگر نتوانیم به یک شبکه ملی دست پیدا کنیم در آینده با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی مردم نیز از دیگر دغدغه‌های شورای اصولگرایان قم است، اضافه کرد: اشتغال، رونق تولید، آسیب‌های اجتماعی و ... نیز جزو دغدغه‌های اصلی سه نماینده اصولگرای قم است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت زندگی نمایندگان و مسؤولان باید مانند یک اتاق شیشه‌ای باشد، بیان کرد: این طرح در یک دوره چهار ساله مورد بررسی قرار گرفته است و بسیاری از ایرادات آن رفع شده است.

وی با بیان اینکه بحث شفافیت آرا و رفتار نمایندگان نیز جزو اولویت‌های پیگیری است، ادامه داد: پروژه‌ها و دغدغه‌های استان قم مانند فرودگاه قم، مترو و منوریل که به آینه دق تبدیل شده است باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ذوالنوری اظهار کرد: با جذب سرمایه گذارهای مطلوب باید فرودگاه قم احیا شده و منوریل از فرودگاه و پردیسان عبور پیدا کند تا بتوانیم از توریسم سالم و مذهبی در استان بهره‌مند شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار