قدردانی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات از مهمترین محور‌های خطبه‌های نماز جمعه شهر‌های فارس بود
کد خبر: ۸۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 15 February 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:، قدردانی از شرکت کنندگان در راهپمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات از مهمترین محور‌های خطبه‌های نماز جمعه شهر‌های فارس بود.


حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان انتخابات دوم اسفند را آزمونی مهم و سرنوشت ساز برای مردم دانست و افزود: ملت ما به لطف الهی ملت آزموده‌ای است و به برکت ایمان و باور‌هایی که دارند؛ از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

*********************************************************
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم با قدردانی از شرکت کنندگان در راهپمایی ۲۲ بهمن گفت: با وجود تبلیغات دشمنان، این راهپیمایی با حضور گسترده و با عظمت مردم برگزار شد.

*********************************************************************
حجت اسلام صحراییان خطیب جمعه خاوران از مسئولان خواست زمینه اشتغال جوانان را بویژه در روستا‌ها فراهم کنند تا از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها کاسته شود.

*********************************************************************
آیت الله دکتر بهشتی امام جمعه میانشهر از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست در تبلیغات خود بر اساس وظایف و اختیارات یک نماینده مجلس به مردم وعده دهند.

**************************************************************
حجت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان از حضور پرشور مردم در راهپیمائی جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و از مردم خواست روز دوم اسفند هم با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای؛ زمینه تشکیل مجلسی در تراز انقلاب را فراهم کنند.

************************************************************
حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان از مردم خواست با دقت و تیزبینی کامل در انتخابات شرکت کنند چراکه نتیجه انتخابات سرنوشت ۴ سال آینده شان را رقم می‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار