حجت الاسلام مصلی نژادبا اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات باید تقوا را در کار خود رعایت کنند، گفت: نباید خدا، ارزش ها و قرآن در کارهای ما رو به فراموشی رود.
کد خبر: ۸۲۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 14 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «محمداسماعیل مصلی نژاد»، امروز (جمعه ۲۵ بهمن) در خطبه های نمازجمعه شهر جهرم با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: در جریان انقلاب اسلامی بانوان نقش بی بدیلی داشتند و در کنار مردان در مبارزه علیه رژیم پهلوی نقش آفرینی کردند.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در تربیت فرزندان افزود: در مکتب فاطمی حضور پر رنگ زن در خانواده موضوعیت دارد و رعایت آن برای جامعه بسیار مهم است.

 

وی پایه مکتب فاطمی را بندگی خدا، حجاب و عفاف دانست که باید در جامعه دینی تقویت شود.

 

حجت الاسلام مصلی نژاد با اشاره به حضور پرشور و حماسه ساز مردم در راهپیمایی 22 بهمن از خالقان این حماسه شگرف و تاریخ ساز قدردانی کرد.

 

وی به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال اخیر اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب، تولید نیروهای انسانی کارآمد و مجاهد در پهنه نظام است.

 

استاد حوزه علمیه جهرم شهید سلیمانی را از رویش های نظام برشمرد که به عنوان یک الگوی کارآمد توانسته بود خود را به دنیا عرضه کند.

 

امام جمعه موقت جهرم محبت اهل بیت (ع) را شاخصه سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: نباید از مکتب اهل بیت (ع) غافل بود چرا که این مکتب تربیت کننده مجاهدانی همچون سردار سلیمانی است.

 

امام جمعه موقت جهرم با تاکید براینکه مکتب امام تاریخ بردار نیست، عنوان کرد: انقلاب اسلامی چون به مکتب اهل بیت (ع) تکیه دارد می تواند زمان را در نوردد و تاثیرگذار در منطقه باشد.

 

وی به وصیت نامه الهی سیاسی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: این وصیت نامه یک پارچه توحید و وحدانیت الهی بوده و ثمره مکتب این شهید والامقام است.

 

حجت الاسلام مصلی نژاد به انتخابات اسفندماه امسال اشاره کرد و با تاکید به حضور حداکثری پای صندوق های رای آن را مشتی بر دهان استکبار دانست.

 

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات باید تقوا را در کار خود رعایت کنند، گفت: نباید خدا، ارزش ها و قرآن در کارهای ما رو به فراموشی رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار