دموکراسی آمریکایی حتی قادر نیست یک شهروند را از اقدامات سرکوبگرانه یک رییس جمهور دیوانه حمایت کند.
کد خبر: ۸۲۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 13 February 2020

دموکراسی آمریکایی؛ نوچه‌های ترامپ پاسخ کوچکترین اعتراض‌ها را اینگونه می‌دهند

به گزارش تابناک سمنان: در آن زمان نام الکساندر فیندمان معاون سابق در شورای امنیت ملی کاخ سفید مطرح شد، پس از آنکه در برابر دادگاه پارلمانی تاکید کرد که ترامپ در یک تماس تلفنی در ماه جولای با رییس جمهور اوکراین خواستار انجام تحقیقاتی درباره جو بایدن و پسرش هنتر شد.

اما پس از گذشت دو روز از تبرئه ترامپ به سبب اقدام مجلس سنای امریکا در ممانعت از دعوت شاهدان و ارائه مدارک و مستنداتی علیه ترامپ، فیندمان از سمتش برکنار شد به جرم آنکه واقعیت و حقیقت را در برابر مجلس سنای آمریکا مطرح کرد.

بیچاره فیندمان نه تنها از سمتش برکنار شد، بلکه از سوی مافیای ترامپ تحت تعقیب قرار گرفت، ترامپ صراحتا اعلام کرد که ارتش آمریکا باید فیندمان را به نحوی ادب کند. ترامپ گفت: "فیندمان را به محلی کاملا متفاوت فرستادیم و ارتش می تواند هر آنگونه که بخواهد با او رفتار کند".

این همان دموکراسی آمریکایی است که حتی قادر نیست یک شهروند را از اقدامات سرکوبگرانه یک رییس جمهور دیوانه حمایت کند؛ حال آنکه اگر چنین اتفاق ننگینی در کشوری که امریکا با آن سردشمنی داشت، رخ می داد، آمریکا به بهانه دموکراسی داد سخن می داد و آن کشور را به شدت محکوم می کرد؛ این درحالی است که ترامپ در مقابل کوچکترین اعتراضها به سخت ترین انتقام ها روی می آورد.

منبع:العالم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار