مصدومیت در اردوی استقلال باعث شده تا فرهاد مجیدی با دست خالی به مصاف حریفان برود.
کد خبر: ۸۲۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 12 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی در حالی این روزها در رقابت های آسیایی و لیگ برتر تیمش را روانه میدان می کند که این مربی با بازیکنان مصدوم زیادی در تیمش نیز روبرو است.

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت دیدارهای اخیر تیمش را از دست داده این روز ها با حضور در فرانسه و در کنار خانواده دوران آسیب دیدگی خود را پشت سر می گذارد تا بتواند به خط حمله تیمش بازگردد.

مهدی قائدی دیگر مهاجم آبی پوشان که در دیدار برابر الشرطه عراق با مصدومیت روبرو بد ترین اتفاق برای فرهاد مجیدی محسوب می شود چرا که این مربی در خط حمله دو بازیکن کلیدی خود را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است. قائدی به طور قطع بازی برابر الاهلی عربستان را از دست داده است و بدون شک تا زمانی که به بهبودی برسد، دو سه هفته به درمان نیاز دارد، البته این در حالی است که پزشک تیم استقلال نظر دیگری دارد و هنوز زمان دوری این بازیکن را مشخص نکرده است.

فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال که با وجود مصدومیت نتوانسته برای تیمش در دیدارهای اخیر بازی کند به دیدار تیمش برابر الاهلی عربستان هم نمی رسد تا بدین ترتیب دست فرهاد مجیدی خالی تر از همیشه باشد.

عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو بازیکن مصدومی هستند که این روزها با پشت سر گذاشتن مصدومیت توانستند به نرم دوی بپردازند و البته فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا این دو بازیکن در بازی با الشرطه عراق هم غایب باشند و احتمالا هر دو با اضافه شدن به تمرینات گروهی استقلال بتوانند در دیدار برابر الاهلی عربستان با صلاحدید سرمربی تیم حضور داشته باشند.

محمد بلبلی بازیکن جوان آبی پوشان پایتخت که به دلیل مصدومیت همچنان از ترکیب آبی ها دور است احتمالا با حضور در تمرینات تیمش بتواند ریکاوری کند اما این بازیکن در بازی با الاهلی عربستان حضور نخواهد داشت.

داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم دیگر بازیکنانی هستند که به دلیل پارگی رباط تا آخر فصل از همراهی تیمشان بازماندند و نمی توانند بازی کنند.

فرهاد مجیدی با وجود مصدومیت ۸ بازیکن تیمش رسما برای حضور در رقابت‌های پیش رو بازیکنی ندارد و تنها راه این مربی برای پشت سر گذاشتن رقابت‌ها اعتماد از حضور جوانان تیمش است که بدون شک با این وضعیت کار برای فرهاد و استقلال در آسیا و رقابت‌های لیگ برتر سخت خواهد شد. مصدومیتی‌هایی که این روز‌ها بلای جان مجیدی و استقلال شده و آسیب دیدگی دو بازیکن در خط حمله می‌تواند تا حدودی از لحاظ تهاجمی استقلال را تضعیف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار