قدرت الله موسوی از مدافعان حرم گردان فاطمیون در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در شرق کشور سوریه شهد نوشین شهادت نوشید و قرار است پیکر پاک این شهید با حضور مردم در سمنان تشییع شود.
کد خبر: ۸۲۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 12 February 2020

قدرت الله موسوی به فیض شهادت رسید/ تشییع شهید مدافع حرم در سمنان

به گزارش تابناک سمنان: شهید قدرت الله موسوی از مبارزان و مدافعان حرم و حریم ولایت گردان فاطمیون شهرستان سمنان در جنگ با تروریست‌های تکفیری در کشور سوریه به شهادت رسید، قرار است پیکر پاک این شهید پس از انتقال به استان سمنان با حضور مردم در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان به خاک سپرده شود.

مراسم وداع با پیکر این شهر گرانقدر امروز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده یحیی (ع) و در جوار دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مراسم باشکوه تشییع پیر پاک شهید موسوی نیز روز پنج شنبه با حضور آحاد مردم قدرشناس استان سمنان از معراج الشهدای سمنان تا امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود، همچنین مراسم ختمی نیز برای این شهید گرانقدر همزمان با شامگاه پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محل تدفین وی برگزار می‌شود.

مراسم سوم و هفتم این شهید والا مقام روز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

شهید موسوی دومین شهید مدافع حرم گردان فاطمیون استان سمنان در یک هفته اخیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار