ججت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ایجاد نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین هدف انقلاب مردم ایران است و امروز مسئولان نظام باید ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۲۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 11 February 2020

Image result for حجت‌الاسلام سید محسن حسینی سمنان

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن گرمسار ضمن بیان اینکه مردم این شهرستان در جریان حرکت قطار انقلاب ۳۰۰ شهید تقدیم کردند، اظهار داشت: ایجاد نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین هدف انقلاب مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد جلوگیری از حضور حماسی مردم درصحنه‌های ملی و انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در سراسر کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی کوبنده به یاوه‌گویان این نظام زدند.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با تأکید بر اینکه هم‌زمان با پیروزی این انقلاب دشمنان در چهار دهه گذشته همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی علیه آن هستند، افزود: این انقلاب نیازمند مسئولانی دلسوز، انقلابی و ولایت مدار هستند.

دیباجی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف عمومی و تکلیفی الهی است، اضافه کرد: مردم باید با حضور در انتخابات آینده این سرزمین را رقم بزنند و از ورود افراد ناشایست به کرسی مجلس جلوگیری کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه معیارهای انتخاب فرد اصلح بارها از زبان گویای مقام معظم رهبری اعلام‌شده است، یادآور شد: انتخاب نماینده‌ای که پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشد و مجلسی انقلابی را تشکیل دهند و از وابستگی به جریانات غربی پرهیز کنند در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

وی همچنین در پایان با اشاره به اینکه قطار انقلاب همواره در حال حرکت است، گفت: هرکسی در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد رسوا خواهد شد و ملت ایران هرگز اجازه تعدی و تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برای این کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار