معلم جوان که با اقدام غافلگیرکننده دانش آموزانش روبه‌رو شده بود نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و در مقابل آنها اشک از چشمانش جاری شد.
کد خبر: ۸۲۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 11 February 2020

اقدام زیبای دانش آموزان

به گزارش تابناک سمنان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام زیبای دانش آموزان یک مدرسه در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در ویدئوی منتشر شده هنگامی که معلم جوان با این اقدام غافلگیرانه دانش آموزان در کلاس مواجه می‌شود ناگهان احساساتی شده و اشک از چشمانش سرازیر می‌شود. این ویدئو ابتدا در تیک توک منتشر شد. این ویدئو سپس پس از انتشار در توئیتر تبدیل به ویدئویی پربازدید شد.

ماجرا از این قرار بود که کفش مخصوص بسکتبال معلم جوانی با نام " تِرِی پاین " از داخل کلاس به سرقت رفت. پس از این اتفاق دانش آموزان که  متوجه ناراحتی معلم خود شده بودند تصمیم گرفتند تا با جمع آوری پول یک کفش نو برای معلم خود خریداری کرده و او را خوشحال کنند. در حالی که پاین اصلا از این موضوع باخبر نبود در یکی از ساعات‌های کلاس، آن‌ها کفش نو را به معلم خود هدیه کردند.  

در ویدئویی که منتشر شده است لحظه دریافت هدیه دانش آموزان توسط این معلم را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این معلم پس از بازکردن درب جعبه و با دیدن یک جفت کفش نو احساساتی شده و  شروع به گریه می‌کند. پاین پس از دریافت این هدیه از دانش آموزانش گفت: «ارزش این هدیه، برایم فراتر از یک جفش کفش بود. انجام چنین کاری بدین معنی است که نشان می‌دهد اطرافیان شما بسیار مهم و ارزشمند هستند و این درسی است که من همیشه به دانش آموزانم یاد می‌دهم.»

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکشن کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وای، خدای من! چه صحنه زیبایی؟ چه دانش آموزان قدرشناسی؟ آقای پاین حتما یک معلم فوق العاده است که چنین دانش آموزانی را تربیت کرده است.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار