برنامه فوتبال برتر با موضوع بررسی اتفاقات این هفته لیگ برتر و داستان انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی روی آنتن رفت.
کد خبر: ۸۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 11 February 2020

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر

به گزارش تابناک سمنان: برنامه فوتبال برتر با موضوع بررسی اتفاقات این هفته لیگ برتر و داستان انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال از ساعت ٢٢:٣٢ آغاز شد.

بخش ابتدایی برنامه فوتبال برتر تیزری از شهر آورد، موضوع ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال و دیگر موضوعات این هفته فوتبال ایران بود.

حواشی و خلاصه بازی تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال پخش شد. هواداران سیرجانی در این دیدار برای تهیه بلیت الکترونیکی با مشکل مواجه شده بودند این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کارشناسان داوری برنامه اخراج مسعود شجاعی بازیکن تیم فوتبال تراکتور در این دیدار را بهترین اعتراض به کمک داور صحیح دانستند.

سپس نخستین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر که مسابقه بین تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران بود، پخش شد. شاگردان میشو کریستیچوویچ در پایان این بازی با حساب دو بر یک حریف مازندرانی خود را شکست دادند تا نخستین برد خانگی خود را در لیگ نوزدهم به همراه هواداران بوشهری جشن بگیرند.

کارشناسان داوری برنامه پنالتی اعلام شده به سود شاهین شهرداری در این دیدار را صحیح دانستند.

سپس کلیپی از رختکن تیم فوتبال تراکتور پس از پایان بازی مقابل گل‌گهر پخش شد که در این تصاویر تعداد زیادی سرنگ دیده می شد.

سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز:

  • مسئول رختکن ورزشگاه امام علی سیرجان چنین فیلمی را پخش کرده است.
  • شکایت خودمان را اعلام کردیم و آقایان می‌خواستند وجهه بدی از تراکتور درست کنند.
  • مشخص است که سرنگ‌ها را از جایی به رختکن آورده‌ است.
  • این کار باعث شد هواداران مان ناراحت شوند.
  • می‌خواستند پیراهن اشکان دژاگه را بگیرند و وقتی موفق به این کار نشدند دست به حاشیه‌سازی زدند.
  • نامه‌ای به هیئت فوتبال سیرجان نوشتیم و پیگیر اعتراض حق مان هستیم.
  • در سیرجان به دنبال حاشیه‌سازی بودند و ما هم به صورت قانونی این کار‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • چنین کار‌هایی دیگر مرسوم نیست و دوران ساختن این چنین فیلم‌هایی گذشته است.

با توجه به برد‌های اخیر تیم‌های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر، وضعیت انتهای جدول لیگ برتر کمی نسبت به نیم فصل اول دچار تغییر شده است. تیم‌های بیشتری نسبت به هفته‌های پایانی نیم فصل اول خطر سقوط به لیگ آزادگان را احساس می‌کنند و همین موضوع سوژه آیتم بعدی برنامه فوتبال برتر شد.

به بهانه شهرآورد این هفته تهران تعدادی از بازیکنان سابق دو تیم خاطرات خود را در خصوص این بازی بیان کردند. مهدی امیرآبادی و آرش برهانی قصد تصویر سازی یکی از گل‌های استقلال در شهر آورد‌های گذشته را داشتند که البته برهانی در تبدیل کردن گل‌ها ناموفق ظاهر می‌شد.

محمد نوازی و ناصر محمدخانی بازیکنان اسبق سرخابی از خاطرات خود در خصوص دربی تهران و گل‌هایی هایی که در این بازی حساس به ثمر رسانده بودند صحبت کردند.

آیتم بعدی برنامه به دوران بازی فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی اختصاص یافت.

کری خوانی هواداران سرخابی پیش از آغاز شهرآورد یکی از حواشی‌های جالب پیش از بازی بود و همین کری خوانی‌ها بخش بعدی برنامه بود.

خلاصه دیدار دربی تهران که با تساوی ۲ بر ۲ به‌پایان رسید پخش شد. سپس نوبت به حواشی بعد از بازی رسید. بسیاری از هواداران ٢ تیم که اتفاقا از راه دور به تهران آمده‌بودند به دلیل مشکلات بلیت فروشی موفق به حضور در ورزشگاه نشده بودند.

سردار امجدیان فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ درخصوص اتفاقات رخ داده برای ٢ بازیکن استقلال در بین ٢ نیمه:

  • پلیس خدمتگزار مردم است.
  • ٢ بازیکن استقلال آیدی کارت نداشتند.
  • بدون آیدی کارت می‌خواستند راهی رختکن شوند و پس از درخواست ماموران یگان ویژه هیچ آیدی کارتی ارائه ندادند.
  • غلامی با مشت به سر یکی از افراد یگان ویژه زد.
  • ۲ بازیکن استقلال با نیرو‌های ما درگیر شدند و با پا روی نیرو‌های ما رفتند.
  • شخصا این ۲ بازیکن را به نمازخانه بردم و به آن‌ها آب و شکلات دادم، اما بعد از بازی جو سازی کردند.

کارشناسی داوری دربی درباره گل دوم پرسپولیس:

یدالله جهانبازی، خداداد افشاریان و سعید مظفری‌زاده کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر، گل دوم سرخپوشان در این بازی را صحیح دانستند.

آیتم کارت سبز این هفته برنامه فوتبال برتر، به نامگذاری هفته نوزدهم لیگ به نام شهید ابراهیم هادی، ادای احترام به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حضور دو کودک سیستانی هوادار استقلال در تمرین این تیم به دعوت فرهاد مجیدی، تجلیل از استاد علی کاوه پیشکسوت عکاسی ورزشی قبل از شهر آورد، رفتار شایسته سرمربی نفت مسجدسلیمان با داور دیدار مقابل سپاهان، رختکن تمیز سپیدرودی‌ها پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک، حضور جالب هوادار شاهین در جشن پیروزی با پادرمیانی اعضای تیم، اقدام جالب یگان ویژه قبل از دربی و تست رایگان سلامت برای هواداران، رونمایی از یک ورزش جدید به نام آرام بدو و زباله جمع کن و قدردانی هواداران تراکتور از میزبانی تماشاگران گل گهر در سیرجان اختصاص یافت.

سپس آیتمی از افرادی که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده اند به همراه مصاحبه های آنان پخش شد.

برنامه امشب فوتبال برتر  ساعت یک بامداد سه شنبه به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار