آئین تجلیل و اختتامیه دهمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (علیه السلام) با حضور مسئولان بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و نماینده ولی فقیه در مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 24 August 2015
به گزارش تابناک مازندران مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) صبح امروز با حضور مسئولان بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صورت بین المللی در سالن هراتی ارشاد اسلامی مازندران آغاز شد.
سفرای کشورهای بروندی، نیجریه، سنگال و کومور دیشب برای حضور در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع)و ارد ساری شدند.
دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با معرفی 26 منتخب و برگزیده در گروه‌های سنی بزرگسالان 31 سال به بالا، جوانان 16-30 سال، نوجوانان11 -15 سال و کودکان 10-7 سال، منتخبان بخش بومی و بین الملل  و نفرات شایسته تقدیر از برخی کشورهایی که بیشترین شرکت کننده را در این جشنواره داشتند، به کار خود پایان می‌دهد.

اسامی پذیرفته شدگان:

امیرعلی جعفری از تهران، معصومه میرداردرویش از مرزن‌آباد، ابوالفضل فلاحتی از بابلسر، شیدا محمدی‌پاجی از ساری و یگانه حضرت‌پور از ساری از منتخبان رده سنی هفت تا 10 سال هستند.

در رده سنی 11 تا 15 سال محمدمهدی محمدی از قائم‌شهر، فاطمه محسنی از قائم‌شهر، مهدی فلاحتی از بابلسر، محمد خلیل‌پور از تنکابن و محراب مهدی‌پور از بابل هم به عنوان برگزیده معرفی شدند.

زهرا بای از رامیان، محمدعلی افضلی از شیراز، متین‌السادات عرب‌زاده از تهران، لیلا یکه‌فلاح از آبیک قزوین و زهرا موسوی از بیجار کردستان در رده سنی 16 تا 30 سال حائز رتبه برتر شدند.
حسن شیردل از بابل، رحیم ربیعی از سیمرغ، زهرا غلامی از اراک، فرزانه ایران‌نژاد پاریزی از ساری و مرضیه نفری از قم رتبه برتر در گروه سنی بالای 31 سال را کسب کردند.

مهری ذبیحی اترگله از ساری، راضیه اورعی از ساری و فاطمه اسداللهی از قائم‌شهر رتبه برتر در بخش بومی را کسب کردند.

محمد یانسه از سیرالئون، صادق‌رضا قمی و شان‌علی مامودگورجی از فرانسه هم برگزیدگان بخش بین‌الملل دهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (علیه السلام) بودند
خادمان حرم امام رضا (ع) با پرچم مقدس رضوی در این مراسم حضور یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار