علیرضا نوچه ناسار:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا نوچه ناسار رئیس ستاد انتخابات دامغان با اشاره به اینکه ۹۳ شعبه اخذ رای در انتخابات پیش‌بینی‌شده است، گفت: از این تعداد چهار شعبه ویژه بانوان خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 05 February 2020

Image result for صندوق رای گیری"

رئیس ستاد انتخابات دامغان صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده دامغان به میزبانی فرمانداری شهرستان بابیان اینکه ۹۳ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دامغان پیش‌بینی شد، گفت: از این تعداد شعبه اخذ رأی چهار شعبه ویژه بانوان است که یک شعبه در بخش امیرآباد مستقر خواهد بود.

وی بابیان اینکه برای برگزاری هر چه‌بهتر انتخابات دوم اسفند امسال هفت کمیته فرعی مشارکت و همکاری دارند، ابراز داشت: برای افزایش مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر کمیته‌ها نیازمند همکاری و همدلی همه دلسوزان نظام و انقلاب در شهرستان هستیم.

علیرضا نوچه ناسار افزود: از ۹۳ شعبه اخذ رأی ۷۷ شعبه شهری و بخش مرکزی و ۱۶ شعبه دیگر در بخش امیرآباد در روز دوم اسفند کار رأی گیری از مردم را بر عهده خواهند داشت.

نوچه ناسار بابیان اینکه برگزارکنندگان و نظارت‌کنندگان در انتخابات خود مردم هستند، تصریح کرد: طی گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارکان نظام به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب شدند.

وی همچنین بابیان اینکه دو اصل بی‌طرفی و قانون مداری باید در سرلوحه همه اقدامات و فعالیت‌های مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باشد، افزود: مشارکت مردم باید در انتخابات جدی گرفته شود و ارکان قانونی انتخابات که سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت است باید اجرایی و تبدیل به شکوه و عظمت مردم شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار