کد خبر: ۸۲۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ 05 February 2020


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در مسابقات بین المللی تکواندو سال ۲۰۲۰ فجیره امارات تکواندو کار کهگیلویه ای توانست نائب قهرمانی را کسب کند.
بنابراین گزارش امیر سیادت نسب قهرمان نوجوان تکواندو ایرانی از دیار کهگیلویه با درخشش فوق العاده و با پیروزیهای خیره کننده بر تمامی رقبای خود به دیدار فینال جام بین المللی امارات راه یافت و در دیدار فینال بدلیل خستگی مفرط و فشار شدید مسابقات تنها با اختلاف دو امتیاز مسابقه را در ثانیه های پایانی به رقیب قدر خود از کشور ازبکستان واگذار نمود و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
این مسابقات با حضور هیجده کشور مطرح تکواندو جهان برگزار گردید که تکوتندو کار نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی باکسب این این عنوان افتخاری دیگر را در عرصه بین المللی رقم زد و چهره ای ماندگار شد.
سیدابوصالح دانشفر از پیشکسوتان ورزش کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی نوشت : کسب نایب قهرمانی مسابقات بین المللی سال ۲۰۲۰ فجیره امارات را به امیر سبادت نسب عزیز و کوچک مرد بزرگ نوجوان شایسته و دلاوری نام اور از دیار کهگیلویه به حضور ایشان ، خانواده محترمشان و جامعه ورزش کهگیلویه و استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم همچنان شاهد حماسه افرینی ورزشکارانمان درهمه رشته های ورزشی درعرصه ایران ، اسیا و جهان باشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار