وزیر کشور:
رحمانی فضلی گفت: با توجه به مراودات با کشور چین، امکان ورود ویروس کرونا به ایران هست اما تاکنون موردی از کرونا در کشور گزارش نشده است.
کد خبر: ۸۱۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 01 February 2020

تا کنون موردی از کرونا در کشور گزارش نشده است

به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ۵۱۷۸ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی طرف قرارداد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در جمع خبرنگاران در مورد جلسه دیشب دولت در مورد ویروس کرونا به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: تا کنون موردی از کرونا در کشور گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به مراودات با کشور چین امکان ویروس کرونا در کشور هست.

رحمانی فضلی گفت: وزارت کشور و دولت به مسائلی، چون مبلمان شهری و امکانات توجه داشته است بویژه شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بالاخص روستا‌ها و دهیاری‌ها که اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وزیر کشور گفت: کل منابعی که از سال ۸۲ تا سال ۹۷ رقم ۱۹ هزار میلیارد تومان بوده که فقط ۱۵ هزار میلیارد زمان این دولت بوده است که ۸۱ درصد را شامل می‌شود و از منبع مالیات بر ارزش افزوده تامین شده است.

وی تصریح کرد: قبلا خرید ماشین آلات و تجهیزات به صورت نقدی کمک می‌شد، اما اکنون وزارت کشور به صورت متمرکز سفارش می‌دهد و در جهت اصلاح قوانین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اقدامات خوبی در زمینه درآمد پایدار داشته باشند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی است، بیان کرد: این لایحه می‌تواند به استقلال شهرداری‌ها کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار