علی‌اصغر مجد:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه در دامغان طی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۱۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 01 February 2020

Image result for علی اصغر مجد تابناک سمنان"

فرماندار دامغان مجد صبح شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسب دهه فجر به میزبانی فرمانداری دامغان بابیان اینکه ۱۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی، آموزشی و بهداشت و درمان طی دهه فجر در شهرستان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۷۴۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه هشت پروژه اقتصادی نیز با اعتبار ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: با حضور مقامات استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ۱۰ پروژه نیز با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال آغاز می‌شود.

علی‌اصغر مجد بابیان اینکه از تعداد طرح‌های قابل افتتاح برای شهرستان دامغان ۱۰۸ طرح عمرانی خواهد بود، افزود: این طرح‌ها بااعتباری معادل ۵۲۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

مجد بابیان اینکه پروژه‌های اقتصادی شامل ادارات صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی است، تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح نیز مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، عشایری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منابع طبیعی، تجهیز و نوسازی مدارس، مخابرات، شهرداری‌های دیباج، امیریه و کلاته می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه دهه فجر مرهون امام راحل و خون پاک شهدا است و امروز باید قدردان آن‌ها باشیم، افزود: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب گذشت که برای ما حیات طیبه و در پرتو نظام مقدس را رقم و به ارمغان آورد لذا در این برهه انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی خدمات صورت گرفته را اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار