منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۰ الی ۱۵ درصد بودجه شهرداری‌ها باید به مباحث فرهنگی اختصاص داده شود، گفت: بودجه شهرداری‌های استان، نقدی و بر اساس واقعیت بسته می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 01 February 2020

Image result for منوچهر فخری تابناک سمنان"

معاون عمرانی استاندار سمنان صبح شنبه در چهارمین نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان باهدف تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به میزبانی امامزاده یحیی (ع) سمنان بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مدون شهرداری‌ها در سطح استان بحث بودجه است، ابراز داشت: بودجه بر اساس سه ماه سال قبل و ۹ ماهه سال جاری مشخص و بسته می‌شود.

وی بابیان اینکه برای جلوگیری از این انحرافات در حال پیگیری این موضوع هستیم که بودجه نقدی بسته شود، ابراز داشت: برای برون‌رفت از این چالش‌ها شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها باید به سمتی سوق داده شوند که برنامه راهبردی پنج ساله داشته باشد.

منوچهر فخری بابیان اینکه افزایش بودجه شهرداری‌ها باید در موضوعات عمرانی هزینه شود، افزود: به دلیل اینکه برخی شهرداری‌ها بودجه را تقابلی بسته بودند انحراف بسیاری در آن وجود داشت و اگر بودجه ثابت تأمین نشود ناگزیر می‌بایست از هزینه‌های عمرانی کاست و این مشکلات بسیاری را به دنبال دارد.

فخری بابیان اینکه بودجه‌بندی بر اساس واقعیت‌ها امسال باید اجرایی شود، در ادامه تصریح کرد: در شهرداری‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به دنبال اجرایی شدن این روند هستند و قطعاً با عملیاتی شدن آن بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین بابیان اینکه بعد از تأیید شورای شهر و استانداری بودجه‌بندی اجرایی می‌شود، افزود: تا زمانی که استانداری تأیید نکند قابل اجرا نخواهد بود و از سویی ۱۰ الی ۱۵ درصد بودجه شهرداری‌ها به مباحث فرهنگی اختصاص داده خواهد شد و انتظار می‌رود شهرداری‌ها در این موضوع مشارکت و نقش پر رنگ داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار