با نصرت الهی، رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های فلسطینی بیرون رانده خواهد شد. وی همچنین بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از آزادی قدس شریف تاکید کرد.
کد خبر: ۸۱۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 30 January 2020

 رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: طرح خائنانه معامله قرن به زباله دان تاریخ می‌رود.
 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، معامله قرن را طرح خائنانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت شجاعانه ملت مظلوم فلسطین خواند که در نهایت به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

لاریجانی در این گفت و گوی تلفنی با تأکید بر پشتیبانی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان از مردم قهرمان فلسطین تصریح کرد: امروز محور مقاومت با قدرت بیشتری در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش تا پیروزی نهایی خواهد ایستاد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، اتحاد و هماهنگی گروههای مبارز فلسطینی در برابر طرح معامله قرن را ستودنی خواند و افزود: با نصرت الهی، رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های فلسطینی بیرون رانده خواهد شد. وی همچنین بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از آزادی قدس شریف تاکید کرد.

در ادامه این گفتگوی تلفنی زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طرح معامله قرن را چالشی بزرگ در برابر همه امت اسلامی دانست و گفت: این طرح قلدرمأبانه، بازگشت به نظام برده داری آمریکاست وملتهای اسلامی باید با اتحاد و قبول مسئولیت در برابر رژیم اشغالگر قدس ظاهر شوند.

زیاد نخاله همچنین با ابراز تأسف از سیاست برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با سیاستهای اصولی خود پشتوانه‌ای محکم و قوت قلب برای مبارزان فلسطینی در راه آزادی قدس شریف بوده است.

وی در پایان، هماهنگی و وحدت هرچه بیشتر گروههای مبارز فلسطینی و محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را ضروری و مقاومت را مهمترین رکن مقابله با سیاست‌های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی خواند./مهر

برچسب ها: لاریجانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار