مهدی صمیمیان:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی صمیمیان رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان با تأکید بر لزوم اجرای انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم گفت: درمجموع ۹۳ صندوق اخذ رأی در این شهرستان ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 26 January 2020

نتیجه تصویری برای مهدی صمیمیان:

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با اعضای ستاد اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار شدات: درمجموع ۹۳ صندوق اخذ رأی در دامغان برای انتخابات اسفندماه ساماندهی می‌شود.

وی بابیان اینکه در روستاهای بخش مرکزی هشت صندوق ثابت و ۱۴ صندوق سیار است، اعلام کرد: ۵۳ صندوق ثابت نیز در شهر دامغان برای اخذ آرا مردم مهیا خواهد شد.

مهدی صمیمیان با اشاره به اینکه از این تعداد ۶۶ صندوق اخذ رأی ثابت و ۲۷ صندوق سیار است، افزود: از این تعداد ۱۶ صندوق در بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان قرارداد که ۱۱ صندوق سیار و پنج صندوق ثابت است.

صمیمیان با تأکید بر اینکه در حال حاضر برای هر چهار شعبه اخذ رأی یک بازرس و هر ۱۰ شعبه اخذ رأی یک سربازرس تعیین‌شده است، خاطرنشان کرد: هیئت بازرسی انتخابات به‌عنوان ناظر درونی وزارت کشور روند اجرای انتخابات را بررسی می‌کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه سربازرسان و بازرسان در هیئت بازرسی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه دامغان، در قبال قانون انتخابات و آرای مردم مسئول هستند، تصریح کرد: انتظار می‌رود این مسئولان تمام تلاش و قدرت خود را در اجرای صحیح قوانین و صیانت از حقوق مردم و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بگذارند تا حق کسی ضایع نشود.

وی همچنین گفت: صحت و سلامت درروند انتخابات با عالی‌ترین سطح مهم‌ترین رویکرد هیئت بازرسی انتخابات است و این مهم در حوزه انتخابیه دامغان با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.

صمیمیان با اشاره به اینکه انتخابات پایه نظام است و مردم‌سالاری دینی با مشارکت مردم محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: همه متصدیان امر انتخابات باید کمک کنند تا انتخابات سالم، آرام و قانونمند با حضور گسترده مردم در شهرستان دامغان برگزار شود.

وی مراقبت در تطبیق هویت رأی‌دهندگان با اصل شناسنامه و کارت ملی را از دیگر وظایف مهم بازرسان انتخابات برشمرد و ابراز داشت: همکاری و هماهنگی با سربازرسان در راستای انعکاس به‌موقع گزارش تخلف‌ها و شناسایی شعبه اخذ رأی و تأکید بر حسن جریان و اجرای انتخابات از دیگر وظایف مهم بازرسان و اعضای ستاد اجرایی انتخابات محسوب می‌شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان با اشاره به ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت کشور امور اجرای قانون انتخابات مجلس و مسئول حسن اجرای قانون انتخابات است و بدین منظور می‌تواند مأمورانی را برای بازرسی و کنترل انتخابات به حوزه‌های انتخابیه و شعب ثبت‌نام و اخذ رأی اعزام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار