نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا گفت رئیس‌جمهور بعدی آمریکا میراث‌دار کشوری خواهد بود که دچار تفرقه شده است.
کد خبر: ۸۱۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 26 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا و معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق این کشور گفت رئیس‌جمهور بعدی آمریکا میراث‌دار کشوری خواهد بود که دچار تفرقه شده و جهانی که از هم گسسته است.

بایدن گفت: «آن‌ها می‌گویند که من درکی از این حزب جدید جمهوری‌خواه ندارم؛ به گمانم درک من به مراتب بالاتر از خود آنهاست و فکر می‌کنم اگر بروید و تلویزیون را روشن کنید، نام بایدن بار‌ها به گوشتان می‌خورد. نمی‌دانم برای چه می‌خواهد علیه من وارد کارزار شود، با خود چه فکر می‌کند.»

معاون اوباما گفت: «گمان می‌کنم من این‌ها را درک می‌کنم. من این حزب جدید جمهوری‌خواه را درک می‌کنم، دنبال من راه افتاده اند و درباره من دروغ می‌بافند، دنبال پسرم راه افتاده اند و درباره کل خانواده من دروغ می‌بافند. این را متوجه هستم، ولی در کنار اینکه رئیس‌جمهور باید اهل مبارزه باشد، باید بتواند (همه کشور را) متحد سازد، بتواند مشکلات را رفع کند و اصلا مساله درباره من نیست، مساله درباره شما (ترامپ) است. موضوع مردم آمریکا مطرح است.»

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا گفت: «قرار نیست تمرکز خود را روی اینکه چرا هدف قرار گرفته ام، بگذارم. باید به دنبال رفع مشکلات این کشور باشیم. باید این کشور را درمان کنیم، زیرا در غیر این صورت، با مشکلی بسیار بسیار بزرگ روبرو خواهیم شد.»

جو بایدن گفت: «رئیس‌جمهور بعدی میراث‌دار کشوری خواهد بود که دچار تفرقه شده و جهانی که از هم گسسته است و باید با احترام بگویم که زمان این نیست که در حین کار، مسائل را بیاموزید و باید بلافاصله (بعد از روی کار آمدن) این را بدانید که چه باید بکنید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار