تیم مچ‌اندازی خوزستان در رقابت‌های قهرمانی کشور به چهار مدال طلا، پنج نشان نقره و یک مدال برنز دست پیدا کرد.
کد خبر: ۸۱۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 26 January 2020

اردوان قاسمی، رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان اظهارکرد: رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی کشور و انتخابی تیم‌ملی در بخش ورزشکاران سالم و معلول، از یکم تا پنجم بهمن‌ماه در مشهد برگزار شد که تیم خوزستان موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شد.

وی ادامه داد: در مسابقات راست دست ورزشکاران سالم، محمدرضا تنگ‌ارمی در وزن ۷۵ کیلوگرم رده سنی امید و علیرضا جواهری در وزن ۹۰ کیلوگرم همین رده سنی به ترتیب به مدال‌های طلا و برنز رسیدند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان گفت: در رده سنی امید بخش معلولان نیز محسن گلاف در وزن ۹۰ کیلوگرم راست دست و چپ دست به دو مدال طلا دست پیدا کرد و علیرضا هادیان در وزن ۶۰ کیلوگرم راست دست، گردن آویز نقره را تصاحب کرد. در رده سنی جوانان نیز ضیغم گلاف در وزن ۶۵ کیلوگرم بخش راست دست، نشان نقره را به خود اختصاص داد.

وی افزود: همچنین در رده سنی پیشکسوتان، امان الله بهروزی در راست دست و چپ دست وزن ۸۰ کیلوگرم به دو مدال نقره و احمد الهی‌نیا در بخش راست دست وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال نقره و در چپ دست به نشان طلا رسید. همچنین تیم معلولان خوزستان در پایان این مسابقات به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار