امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل ماشین‌سازی به خاطر عدم استفاده از فرصت‌های گلزنی مجازات شده است.
کد خبر: ۸۱۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 25 January 2020

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: روز گذشته به خاطر زمان پرواز به نشست نرسیدیم و بابت این موضوع معذرت‌خواهی می‌کنم. من از مسئولان زمین تشکر می‌کنم که در این هوا زمین کیفیت خوبی داشت. در مورد بازی باید بگویم ما مجازات شدیم. وقتی موقعیت داشته باشید و گل نزنید، این‌گونه مجازات می‌شوید.

وی افزود: از دقیقه دو موقعیت ایجاد کردیم و تا دقیقه نود هم موقعیت داشتیم. ما تغییراتی در نیم‌فصل داشتیم. بدون شک تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند. با تمام این شرایط به بچه‌ها تبریک می‌گویم. ماشین‌سازی هم تیم جوانی است و با تمام تلاش‌هایی که بازیکنان این تیم انجام دادند، ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. در هر صورت خوشحالم به تبریز آمدم. از حضور در این شهر خاطرات خوبی دارم. هر وقت به این شهر می‌آیم یاد خاطره بازی برگشت آسیایی می‌افتم. درست است در آن بازی شکست خوردیم، اما یکی از خاطراتی است که در یاد من مانده.

سرمربی تیم سپاهان درباره اردوی نیم‌فصل تیمش و اینکه این تیم قصد داشت به ترکیه سفر کند اما نشد، گفت: ما می‌خواستیم به ترکیه برویم که اگر می‌رفتیم شرایط فرق می‌کرد، اما برخی دوستان می‌گویند دستورالعملی آمده که اردوی خارجی نباید بروید، اما از آن‌طرف می‌گویند چنین بخش‌نامه‌ای ندادیم. دیدیم که تراکتور هم به اردو رفت. باید فوتبال را با نگاه فوتبالی دید، متأسفانه در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد که گاهی در دقیقه 90 همه چیز تغییر می‌کند

قلعه‌نویی در مورد بازیکنان جدید تیمش و اینکه سپاهان در نیمه اول بازی خوبی انجام نداد، اما در نیمه دوم فرصت‌های خوبی به دست آورد، گفت: بعضی بازیکنان در نیم‌فصل به جمع ما اضافه شدند و از سوی دیگر کی‌روش هم دیر به جمع ما اضافه شد. البته نقل‌وانتقالات ایران مثل همه جا نیست. با تعویض‌های‌مان سعی کردیم روند بازی را تغییر دهیم و موقعیت خوبی هم ایجاد کردیم. محمد طیبی و سروش (رفیعی) هم خیلی خوب بودند. امسال عزت پورقاز مصدوم شد و ما طیبی را گرفتیم، آقایی هم قرار بود از تیم جدا شود. بازیکنانی که گرفتیم برای تقویت تیم نبود و فقط جایگزین نفراتی که رفتند، کردیم. فقط سروش رفیعی را برای تقویت تیم جذب کردیم که او هم بازیکن خوبی است. ما امروز در سه قدمی توپ را گل نکردیم. در ادامه هم شانس آوردیم طبق قانون نانوشته فوتبال گل نخوردیم.

وی درباره اخطارهای بی‌موردی که برخی بازیکنان تیمش از داور بازی دریافت کردند، بیان کرد: برخی از اخطارهایی که در این بازی گرفتیم ممکن است تاکتیکی باشد، اما در مورد کارت‌هایی که اخلاقی باشد باید برخورد کنیم. عرب‌براقی (داور مسابقه ماشین‌سازی - سپاهان) هم یکی از داوران خوب ماست و یکی از آینده‌داران داوری ایران.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار