جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در بیانیه‌ای نسبت به مطالب منتشر شده در نشریه 19 دی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۱۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 25 January 2020

به گزارش تابناک قم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

در روزهایی که دشمنان قسم‌خورده از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می نمایند عده ای افراد سودجو در داخل کشور پا روی خون شهیدان بالاخص سردارآسمانی حاج قاسم سلیمانی گذاشتند.

در این شرایط حساس و دشوار که وظیفه‌ رسانه‌های کشور بیش‌ازپیش سنگین و خطیر می باشد شاهد هستیم یک روزنامه معلوم الحال که نام 19 دی را یدک می‌کشد اقدام به انتشار مقاله ای موهن، وقیح و مشوش کننده اذهان عمومی کرده و سعی نموده تمام شایعاتی را که ضدانقلاب تاکنون بیان نموده‌ به‌صورت کاملاً روشن به فرمانده سرافراز ایران سردارحاجی زاده نسبت دهد و نیز معترض شود که چرا بواسطه خلق یوم الله حمله به پایگاه عین الاسد و شکستن هیمنه امریکا مورد ستایش قرار گیرد.

قطعاً عدم برخورد قاطع و فوری با این رسانه تفرقه افکن موجب جریحه دار شدن خاطر نیروهای انقلاب خواهد شد هر چند جوانان انقلابی تا پایان برخورد قضایی با این جریانهای وابسته داخلی مطالبه جدی خود را از مسئولین مربوطه خواهند داشت.

در پایان امیدواریم هر چه سریعتر دادستان دلسوز و انقلابی شهر کریمه اهل بیت بعنوان مدعی العموم با ورود به این اهانت بی‌شرمانه اجازه ندهند عده‌ای افراد جاهل با قلم فاسدشان به تریبون دشمنان نظام تبدیل شوند.

همچنین جمعی از بانوان انقلابی ‌استان قم در نامه‌ای خطاب به دادستان قم خواستار بررسی موضوع شده‌اند.

متن این نامه به این شرح می باشد:

السلام علیک یا وارث ابراهیم خلیل الله

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار