محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه بارش‌های دی ماه امسال در حد فراتر از نرمال بود، ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی بارش‌های بهمن ماه کمتر از حد نرمال خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 25 January 2020
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تسنیم، باقری شکیب با بیان اینکه تا چند روز آینده سامانه بارشی جدیدی وارد استان نمی‌شود، ابراز کرد: در روز‌های یکشنبه و دوشنبه افزایش غلظت آینده‌ها و آلودگی هوا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه صبح امروز حداقل دمای همدان به منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است، اظهار داشت: سرمای هوا تا روز سه شنبه در استان باقی می‌ماند و پس از آن به تدریج از سرمای هوا کاسته می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای ۶ درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و همدان و گل تپه با حداقل دمای منفی ۱۰ درجه، به عنوان سردترین نقاط استان گزارش و ثبت شده است.

باقری شکیب افزود: دمای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات ۲ درجه سانتی گراد بوده و در سردترین حالت نیز به منفی ۱۰ درجه رسیده است.

وی با بیان اینکه بارش‌های دی ماه امسال در حد فراتر از نرمال بود، ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی بارش‌های بهمن ماه کمتر از حد نرمال خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار