منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی در دهه فجر در دستور کار است، گفت: پروژه‌های دهه فجر ۳۰ دستگاه اجرایی استان بررسی شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 25 January 2020

تصویر مرتبط

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست هماهنگی طرح‌های دهه فجر سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: در این نشست ۳۰ دستگاه اجرایی پروژه‌های خود را اعلام کردند و بررسی شد.

منوچهر فخری با تأکید بر اینکه افتتاح پروژه‌هایی که به مرحله بهره‌برداری برای عموم مردم رسیده است در دستور کار قرار دارد، افزود: استان سمنان به‌عنوان یک کارگاه عمرانی در کشور شناخته‌شده است و پروژه‌های عمرانی خوبی در حوزه‌های مختلف آب، برق، گاز، راهداری و راه‌سازی و آب و فاضلاب روستایی و شهری در دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

منوچهر فخری بابیان اینکه طرح‌های عمرانی قابل‌افتتاح دهه فجر امسال در رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه استان سمنان نقش غیرقابل‌انکاری دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای تکمیل طرح‌های موجود با تعامل و همکاری و بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های موجود اقدامی اساسی انجام دهند.

فخری همچنین متذکر شد: طرح‌های عمرانی قابل‌توجهی در همه شهرهای استان سمنان طی دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که به‌زودی پس از تکمیل و برنامه‌ریزی نهایی، لیست از برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار