علی سعد الدین:
به گزارش تابناک سمنان: علی سعد الدین مدیرکل گمرک استان سمنان بابیان اینکه ۲۸۲ واحد معدنی پیرامون تولید مصالح ساختمانی در استان فعالیت دارند، گفت: ارزش دلاری صادرات مصالح ساختمانی استان ۲۳ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۸۱۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 25 January 2020

تصویر مرتبط

مدیرکل گمرک استان سمنان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی گمرک سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به نسبت مدت مشابه سال قبل ارزش دلاری صادرات مصالح ساختمانی استان ۲۳ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: این کالاها از ایران به کشورهای بسیاری صادر شد که این رشد قابل توجه نشان از رونق تولید می‌دهد.

وی بابیان اینکه ۲۸۲ واحد معدنی پیرامون تولید مصالح ساختمانی در استان سمنان فعالیت دارند، افزود: از این تعداد واحد معدنی بالغ‌بر ۸۲ هزار تن مصالح ساختمانی و مواد معدنی به کشورهای مختلف صادرشده است.

علی سعد الدین ارزش ریالی مصالح ساختمانی صادرشده از استان را معادل هشت میلیون و ۶۳۰ هزار دلار برآورد کرد و ابراز داشت: این حجم از صادرات به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است.

سعدالدین بابیان اینکه متوسط ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان سمنان از ۵۰۰ دلار به ۸۶۰ دلار و از ۳۶ کشور به ۴۶ کشور رسیده است، در ادامه تصریح کرد: این شرایط در حالی به وقوع پیوسته است که ایران با تحریم‌ها و فشارهای خارجی بسیاری مواجه بوده است.

وی همچنین بابیان اینکه ۱۱۴ قلم کالای صادرات محور در استان سمنان تولید می‌شود، افزود: قطعاً توجه به ظرفیت‌های درون و اتکا به نیروهای بومی می‌تواند ما را از گذر هر بحرانی عبور دهد که آمارهای ارائه‌شده نیز گواه همین موضوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار